Solgt Nikon D7000 m/Nikon 18-105mm linse, 2x8gb minnekort, Speedlight SB-600 og bag

Medlem
19. aug. 2013
Sted
M&R
Hei der!

En gang i tiden hadde jeg en gryende interesse for foto. Den varte ikke lenge. Resultatet er at jeg sitter på ett Nikon D7000 som ikke har blitt brukt på over ett år. Dette er selvfølgelig bare tull så jeg legger det derfor ut for salg. Kameraet er kjøpt på Expert i Breivika, og jeg har selvfølgelig kvitteringen.

Kameraet er pent brukt, ingen skader osv. Jeg får ikke til å legge ut bilder her, men jeg sender bilder av kameraet og tilbehør til de som er interessert. Her er alt du trenger for å ta gode bilder, så det burde være en fin pakke til deg selv eller en av dine nærmeste. Jeg legger ved en test av kameraet hvis du ikke kjenner så godt til modellen. http://www.lydogbilde.no/test/nikon-d7000

Følgende følger med:
Orginal kjøpskvittering med garanti fra Expert
Nikon D7000 kamerahus.
Nikon 18-105 mm linse (kitlinse)
Org. batteri og lader
2 x 8 GB Sandisk Extreme Pro minnekort (45 mb/s)
Nikon Speedlight SB-600 blits
Lowepro kameraveske
Jeg mener også å ha en fotobok liggende, denne følger med. PDF versjon av "Nikon D7000 for Dummies" har jeg også lagret ett eller annet sted.

TS pris er 6500 for pakken, er du interessert i flere av tingene jeg selger blir vi nok enige om prisen. Er alltids interessert i byttehandel. Klokker er selvfølgelig gangbar valuta, men jeg har pt nok divere. Ellers er bytte mot iPhone 6 eller noe annet Eple interessant. Jeg foretrekker kjøpere som jeg kan møte lokalt, men kan sende for kjøpers regning og risiko. Kameraet befinner seg i Ålesundsområdet.

Interessert? Ta kontakt på PM så sender jeg bilder på mail eller mobil. Jeg har forståelse for at du skulle ønske å være anonym på forumet, men når vi kommuniserer en til en vil jeg gjerne vite hvem jeg "snakker" med. Jeg setter derfor pris på at du oppgir personalia.

Takk for titten, ha en fortsatt fin dag!

- C

Redigert: