Niall

Medlem
30. mars 2015
Sted
Agder
En co-founder av dette merket begynte å følge meg på instagram, så måtte jo inn å se hva dette var. (Så slik reklame funker også ja)
Fant ikke noe snakk om merket her på TS etter ett raskt søk så sjansen for at noen har holdt i en er vel muligens minimal.
Utseende er sånn både og synes jeg, men ser for meg at det er ett design som gror på meg etterhvert.

Hva tenker dere?
https://niallluxury.com

Kult! Synes slett ikke de hadde så galt utseende, men jeg tipper at 42x51mm i nesten firkantet kasse bærer ganske stort. Veeeldig ålreit at de har gått for det litt utradisjonelle valget å bruke Eterna 3903!

For øvrig synd de ikke har tatt seg bryet med mer finishering av verket - og jeg skulle likt å vite hvilken grad av modifikasjon de har gjort. Uansett veldig ålreit å se noe annet enn 2824, A10, 9015 etc.

Edit: de har av en eller annen grunn valgt Gorilla Glass.... Skeptisk. Vickers i 200-området, sammenlignet med Safir som fort er en størrelsesorden hardere.

Selvom klokken blir vel stor for meg synes jeg det hadde vært gøy å prøvd en på armen. Interessant om det hadde kommet en med mindre kasse.

Ellers vet jeg lite om urverket og Gorilla Glass. Men de tør ihvertfall gå for noe annet enn ETA som (for meg) virker alt for vanlig rundt om i klokker.
Med opplysningene som er oppgitt og kunnskapen folk sitter med her inne: er det verdt de $3950 som jeg fikk opp? (Stålmodell)