Nettbutikk-tråden

Mottok akkurat nye briller fra Toni&Guy Opticians: https://www.toniandguy-opticians.co.uk/shop/.

Marc_Jacobs_MJ_338_086__60126_std.jpg


Anbefales! Utrolig godt fornøyd med service og pris. Du bør jo ha en nylig synsundersøkelse, men ellers ser jeg ingen grunn til å betale mye mer bare for innfatningen i Norge enn komplette briller fra UK, inkl fancy-schmancy glassbehandling. Og moms selvsagt.

Regner med at om det blir noen nye solbriller i år, med eller uten styrke, så er Toni&Guy et sterk kandidat. Og jeg som trodde de først og fremst klippet hår ;)

Ellers har jeg jo som nevn i Solbrilletråden bare gode skussmål å komme med til Opticsplanet når det gjelder solbriller med styrke.
 
Holy thread resurrection Batman!

Uansett, jeg måtte til side tre av alle trådene så denne tråden leitet jeg litt etter, mye spennende sider som jeg egentlig forventet. Det er jo et utvalg folk her inne med mer eller mindre god smak.

Kan forøvrig legge til Kaufmann Mercantile som er en side jeg falt litt for. Har en ordre inne nå, så får en se om produktene er like bra live som på bildene...

Støtter forslaget om å lage den sticky....
 
Det har i dette forumet kommet endel tips om nettbutikker for klær, sko og accessoarer, men jeg finner aldri tilbake til dem :) Derfor tenkte jeg kanskje vi kunne samle våre beste linker her?

Jeg kan starte med et nytt bekjentskap for meg: House of Fraser. En Oxford st-favoritt hos min kjære når vi er i London, og nå viser det seg at de har en særdeles hyggelig nettbutikk også. Et utvalg av herreklær som tiltaler meg (og dameklær til fruen), og så vidt jeg kan se et generelt stort vareutvalg.

Dessuten er jeg imponert over hvor raskt og billig de sendte varer til Norge, kun slått av Amazon.co.uk i min erfaring. En genser og t-skjorte brukte akkurat i underkant av en uke til Oslo, for kun 6 GBP i frakt. Meget bra. Emailoppdateringer på ordrestatus hele veien.

Anbefales :D

House of Fraser | The UK Premium Department store

Hadde glemt tråden men denne tiltredes. Nettbutikken er flott med godt utvalg og House of Frasers i Edinburgh er et must når vi er i byen. Handla med meg 4-5 Calvin Klein-skjorter sist vi var der, i april. På salg, under en tredjedel av prisen i Norge. :)