Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Trodde du virkelig at de ikke sjekket IP-adressen din? Å nei du..her skal det kun selges til folk med stor fanskare på IG og/eller flere irrelevante so-me, slik at de kan få tagger og likes, slik at de kan få runket opp og ned i mente til sin egen ‘merkevare’. En sliten familiefar fra Lillestrøm utgjør ikke det de ‘ser etter’. o_O;)
Sant nok. Sparte en frognerhundrings da, så noe er det jo godt for;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
"The authors of the leaked note have managed to come up with an option for making these plans even worse: creating a "central regulator" for the whole EU to enforce this locked down, permissioned Internet they want to create.
Although this is only an internal paper, not a formal proposal from the EU, it shows the kind of really bad ideas that are already floating around the European Commission, and being seriously considered there.
If you thought the EU Copyright Directive was bad, just wait until you see the new EU Digital Services Act."


titanic europa.jpg
 
"De flesta av rånen har skett på Östermalm, när klockägarna är på väg hem till sina bostäder.
Rånarna har då slagit till i deras trappuppgång.
– Det är alla de dyra och exklusiva märkena: Rolex, Hublot, Audemar Piguet, Breitling, säger Daniel Horner.
Hittills i år har totalt 136 rån skett i Stockholm. 64 av rånen har inträffat i city, jämfört med 79 under hela förra året."


swed.gif
 
Når budet til DHL prøver å ta en spansk en. «Prøvde å levere men finner ikke ringeklokken».
Forbanna løk :mad:

Men kudos til DHL. Pakke sendt fra Buenos Aires mandag kveld og fremme i Bergen torsdag morgen (forutsatt at ekspeditøren klarer å trykke på en godt fremhevet og markert knapp) :p

158484
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og UJU
Ikke ukjent det når det gjelder DHL, har tatt meg fri flere ganger å ventet på pakke hvorpå jeg får en melding på slutten av dagen at «de har prøvd å levere men ingen var hjemme»

Ifølge en bekjent som kjenner en som kjenner en som (o.s.v.) jobber for DHL så er det en kjent taktikk da de har alt for mye å gjøre til at de rekker å levere alt, men trikset er da å merke pakken som forsøkt utlevert i deres systemer for da ser det ut som de har gjort jobben når de i realiteten ikke har det. Vet ikke om det er sant men han påsto da det iallfall.
 
Ikke ukjent det når det gjelder DHL, har tatt meg fri flere ganger å ventet på pakke hvorpå jeg får en melding på slutten av dagen at «de har prøvd å levere men ingen var hjemme»

Ifølge en bekjent som kjenner en som kjenner en som (o.s.v.) jobber for DHL så er det en kjent taktikk da de har alt for mye å gjøre til at de rekker å levere alt, men trikset er da å merke pakken som forsøkt utlevert i deres systemer for da ser det ut som de har gjort jobben når de i realiteten ikke har det. Vet ikke om det er sant men han påsto da det iallfall.

Opplevd ofte at DHL gjør det der. Men aldri med en spesifikk og så fiktiv unnskyldning.
Heldigvis klarte de å finne ringeklokken :D

Alt i alt. 64 timer for «Buenos Aires - Madrid - København - Stavanger - Bergen».
Mer enn godkjent :cool:
 
I følge Aftenposten i dag er det altså snobbete å mene at folk som står langt framme på konsertene ikke bør snakke. Når faen ble det snobbete å be folk ta litt hensyn?
 
  • Liker
Reaksjoner: gulenissen
I følge Aftenposten i dag er det altså snobbete å mene at folk som står langt framme på konsertene ikke bør snakke. Når faen ble det snobbete å be folk ta litt hensyn?

Har selv gitt en rekke «publikummere» tilsnakk opp gjennom årene. Hvis man vil prate, så får man henge i baren, området utenfor selve scenen eller andre steder. Det er en direkte uting at man plasserer seg sentralt foran scenen for å gjøre alt annet enn å få med seg konserten.
 
Jeg som ikke er båtmann, hva er greia med at dette ikke er lov?
Greia er:
1. Det ser ut som om du skal legge til. Om du er fortøyd og en båt nærmer seg med fendere ute, vil man kunne anta at den skal legge til. Noen spretter da f.eks. opp for å hjelpe til. Hvis fører av den andre båten bare er en Brødgjøk av en Landkrabbe i gjennomfart med fendere ute, så ja - tenk deg selv.
2. Tradisjon
3. Estetikk.
 
Ikke ukjent det når det gjelder DHL, har tatt meg fri flere ganger å ventet på pakke hvorpå jeg får en melding på slutten av dagen at «de har prøvd å levere men ingen var hjemme»

Ifølge en bekjent som kjenner en som kjenner en som (o.s.v.) jobber for DHL så er det en kjent taktikk da de har alt for mye å gjøre til at de rekker å levere alt, men trikset er da å merke pakken som forsøkt utlevert i deres systemer for da ser det ut som de har gjort jobben når de i realiteten ikke har det. Vet ikke om det er sant men han påsto da det iallfall.
Posten gjør det samme. Status endres til «forsøkt utlevert, mottaker ikke til stede» ca 3-4min før fristen for å levere eon går ut (opplevd det samme to ganger). Budet kommer småstresset 15-20min senere, spiller uvitende om statusendringen. Skal ikke se bort ifra at det var automatisk endring av status på pakken.