Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Faktisk litt usikker. Tror kanskje de bare ikke får koblet opp.
De merker ingenting.

https://support.apple.com/no-no/HT201229

«Når du blokkerer et telefonnummer eller en kontakt, kan de fortsatt ringe deg eller sende deg meldinger, men du får ikke varsler om dette. Sendte eller mottatte meldinger blir ikke levert. Kontakten blir heller ikke varslet om at samtalen eller meldingen har blitt blokkert.»
 
  • Liker
Reaksjoner: Phenix og gullet
...at en tikkende pakke bruker kortere tid fra Tokyo til tollager Gardermoen enn fra tollager Gardermoen til postterminalen i Breivika ved Ålesund.

Jaja. Til gjengjeld brukte den kortere tid fra tollager Gardermoen til postterminalen i Breivika enn den ser ut til å bruke fra postterminalen i Breivika og ut til Hareid.

Sukk.
 
At det er drøye 6 uker igjen til jeg kan gå uten de j*#%<a krykkene. Jeg har så lyst til å trøkke de opp i ræva på hver eneste som spør om det er tungt å gå på krykker..de kan ete seg på en forbanna kokosnøtt hele gjengen. F$€n altså..

Det et et helvete. Føler med deg. Hva har du gjort?
 
At det er drøye 6 uker igjen til jeg kan gå uten de j*#%<a krykkene. Jeg har så lyst til å trøkke de opp i ræva på hver eneste som spør om det er tungt å gå på krykker..de kan ete seg på en forbanna kokosnøtt hele gjengen. F$€n altså..
Skjønner deg godt, er nå på 24 uken på krykker etter feildiagnostisert hofte/lårbensbrudd og løs protese.
Triceps er ialfall i god form. Men krykkene...fyf....n ! Ulempen er nå også litt større håndledd som betyr innkjøp av et lenkeledd til i oysterlenka.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Heia,

For all del, om det ikke smaker - punktum - så er det lite vits i å helle det i seg for bragging rights eller hva det måtte være.

Det er dog liten tvil om at endel smaker trenger tilvenning etter at man ikke har vært utsatt for dem på en stund, og Laphroaig må jo uansett variant sies å være en i høyeste grad acquired taste. Skotsk hjemmebrent!

(Og jo mindre som snakkes om den gangen på en båt i Aberdeen jeg kom i skade for å nevne at jeg var veldig begeistret for skotsk whisky og prompte fikk beskjed om at man ikke hadde drukket whisky om man bare drakk ting fra de kommersielle destilleriene, jo bedre. Jeg fikk etter litt om og men og logistikk en liten oljeprøveflaske merket med 'Glen MacLeod 45min old, ~80%', og beskjed om at jeg nok ville merke den om om jeg skulle ha den med meg hjem.

Laphroaig og Bowmore ble avfeid som sell-outs, jeg fikk meg et lite glass og smilte tappert mens jeg kylte det i meg - men ett er sikkert, Glen MacLeod 45mo ville jeg knapt brukt til å fyre opp i en primus. Oljeprøveflasken ble merket om og satt på hylla nede i ECR så de skulle ha til en ekstra hard dag på jobben.)
 
Dette er heller ikke så artig. Hele Norge skal inn å sjekke om skattepengene har kommet?
880EA38D-4811-4CC8-AFF5-2BB599AB7131.png
 
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj og Grendel
Jeg har selv vært "i skade" for å være for lenge unna whisky. Det har ført til at jeg gav bort siste flasken. Trist, men leit. Smaksløkene var blitt ødelagt av fraværet av jevnlig behandling.

Kjipt, men trivelig å minnes hyggen. Litt lukt er det jo der.
"Sparer pengene". 8- P
Kanskje noen vil anse det som "politisk korrekt" å "avstå"? Det argumentet kler i alle fall ikke meg, som ikke en gang har bruker blomsterstøv.

Drikk og nyt whisky dere som kan og har orden på smaksløkene.

8