Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Liker generelt sett ikke #invistorer, og kan i alle fall ikke like dem på TS

AB0BB7AC-1DC2-4316-85A0-60945A0CE125.png
 
Redigert:
Viser seg ikke som manflu allikevel dette. Det er en tragedie om dette er direkte skyld i tapet av et 1-årig liv.
Hvordan er formen hos dere?
Heldigvis i bedring. Men noen tøffe dager.

Dette er jo likevel ingenting mot det de som mistet et barn gjennomgår :(:(:(
For en tragedie!
Og en kommunal skandale!
Tankene går til den familien.
 
Folk på Finn som ikke leser annonsene. Når annonsen ikke er markert som solgt så er den vel ikke solgt. Og når det står at jeg mer enn gjerne sender, så er det ikke vits å spørre om jeg er villig til å sende.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Qwestern
Folk på Finn som ikke leser annonsene. Når annonsen ikke er markert som solgt så er den vel ikke solgt. Og når det står at jeg mer enn gjerne sender, så er det ikke vits å spørre om jeg er villig til å sende.
Tror det er mange som fisker etter kontaktinfo da mer info på deg er synlig om du svarer og de kan gå inn på din profil. Forsøkte å selge noe klokkerelatert her om dagen til et par hundre kroner og ble enige om pris og møtested rett bort i gata for der jeg bor. Han ville fortsatt ha min adresse og da han spurte hvor jeg bodde for femte gang, sluttet jeg å svare. Makan til stekt løk!
 
Tror det er mange som fisker etter kontaktinfo da mer info på deg er synlig om du svarer og de kan gå inn på din profil. Forsøkte å selge noe klokkerelatert her om dagen til et par hundre kroner og ble enige om pris og møtested rett bort i gata for der jeg bor. Han ville fortsatt ha min adresse og da han spurte hvor jeg bodde for femte gang, sluttet jeg å svare. Makan til stekt løk!

Høres ut som noen har tenkt seg til å besøke et klokkesamlers hus på sommeren:rolleyes:
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern