Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Rotter!

8- o
Ikke dra alle rottene over samme kam da :p

144F0E55-4B2C-41CE-B37F-917020C7D442.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
At du har lagt på deg "litt" i det siste, og dressen sitter like stramt som beis på en husvegg. God 17. mai til alle!

-Her på Sunnmøre var det årets varmeste dag, og sjelden har noen vært så takknemlig som jeg var da jeg oppdaget at bunaden med sine tykke, sorte vadmelsfolder hadde krympet litt i skapet siden sist, slik at det ble en lett dress istedet.

Puh.
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan og Ørjan
At det har blitt noe inni hæl***** mye reklame på TS den siste tiden. Måtte dobbeltsjekke Omega Seamatser-tråden siden det så ut som diskusjonen omhandlet tidenes støggeste outfit:confused:

For all del, jeg skjønner at drift av et forum ikke er gratis. Men man kommer ikke utenom at det er **** irriterende...


2A930AFA-394F-44A2-853B-6ABD1373429C.png
A2EB9BA8-F940-4200-BA33-613D0DBE8F69.png
 
  • Liker
Reaksjoner: JD83
At helgens utdrikningslag endte med det som av (den minst like berusede) legen ble beskrevet som «en sånn liten hjernerystelse og et enda styggere fjes». At man orker...
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
At helgens utdrikningslag endte med det som av (den minst like berusede) legen ble beskrevet som «en sånn liten hjernerystelse og et enda styggere fjes». At man orker...

Kjipe greier.
Hvis det er en trøst, så endte en kollega opp på legevakten med punktert lunge, etter rafting i Akerselven. Den planlagte bryllupsreisen måtte avlyses, da han ikke kunne fly på flere måneder. (Bruden var ikke spesielt glad).

8
 
Å bytte bremser på bilen til madammen, når eg egentlig burde holde senga med influensa og feber. Får satse på at den går igjennom PKK i morgen no.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
At Sasan driver stort innen klokkesalg er ganske sikkert . Om han driver forettning er en anna sak , men en ting er sikkert og det er at omsettinga gjennom et år nok er på høgde med dei som driver slik forettningsdrift.
Ble tråden han startet selv slettet?
 
  • Liker
Reaksjoner: gullet
Ble tråden han startet selv slettet?
Ja den ble slettet.
Jeg tenkte å linke til den i humortråden, men rakk ikke før den var borte.

Den handlet om han følte noen her inne tråkket han på tærne..................
 
Ja den ble slettet.
Jeg tenkte å linke til den i humortråden, men rakk ikke før den var borte.

Den handlet om han følte noen her inne tråkket han på tærne..................
Det kan jeg ikke like, at det er slik sensur her inne. Var ett innlegg som nok ikke var innafor og som evt kunne modereres, men ellers var det jubben selv som startet ballet med å pisse på TS på generell basis etter at han ble nevnt i en tråd, for deretter å slette sine egne innlegg. Typisk trådstarter å starte opp kalaset og deretter slette sporene etter seg selv - vært borti akkurat det samme før.
 
  • Liker
Reaksjoner: gullet
Det kan jeg ikke like.
Enig.
Kjenner ikke fyren, men virker ikke veldig (gidder ikke å sette inn et ord her som senere blir sensurert) mtp hvordan han la opp kommentarene.

Virket mer ivrig på å sette TS i et dårlig lys og fremheve den fantastiske, supre, kule, eksklusive, ærlige..... FB gruppen han er en del av. (Var vel med å starte den eller noe var han ikke?)