Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

At NOEN har vært frisindige nok til å kopiere min poseævksjons-næring og i tillegg valgt å gå for små velur-poser og ikke gidde merarbeidet det er å formidle større papp-poser.

Kynisk, smålig og predatorisk. Hvem du enn er bak dette pseudonymet ditt. - Skam deg!

Du har startet en ny trend. Her snakker vi poseævksjon:
B1F56048-2BF1-4F03-AD74-A7B7E523BFE5.jpeg

At NOEN har vært frisindige nok til å kopiere min poseævksjons-næring og i tillegg valgt å gå for små velur-poser og ikke gidde merarbeidet det er å formidle større papp-poser.

Kynisk, smålig og predatorisk. Hvem du enn er bak dette pseudonymet ditt. - Skam deg!

Du har startet en ny trend. Her snakker vi poseævksjon:
Vis vedlegg 120622

Tydelig at dette er et problem som AD har begynt å ta tak i. Da jeg var innom en lokal Protid og kjøpte en klokke tidligere i dag, fikk jeg levert klokken i en blomsterpose fra Interflora. Forhandler hevdet at de ikke hadde flere igjen av de flotte, ettertraktede, Protid-posene i stoff, men jeg leste raskt mellom linjene at dette var et tiltak mot det raskt voksende posegråmarkedet.
A53868C0-05FA-4581-A256-8E51083F765A.jpeg

Neida, men fikk faktisk levert klokka i blomsterposen :D

Tydelig at dette er et problem som AD har begynt å ta tak i. Da jeg var innom en lokal Protid og kjøpte en klokke tidligere i dag, fikk jeg levert klokken i en blomsterpose fra Interflora. Forhandler hevdet at de ikke hadde flere igjen av de flotte, ettertraktede, Protid-posene i stoff, men jeg leste raskt mellom linjene at dette var et tiltak mot det raskt voksende posegråmarkedet.
Vis vedlegg 120658

Jeg har jo pulsen på miljøets kriker og kroker (det må man jo for å få tak i de skikkelig godbitene) og i ytterkanten av dette miljøet meldes det om at det er virkelig rift om interflora poser.

Vis vedlegg 120658

Nice! Hvem butikk tok du denne ut fra? Og hvordan klokke kom i den? Jeg tenker selv å invistere i en sånn! :cool::eek:

Redigert: