Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Når jeg blir stor skal jeg starte en ny sånn side som Finn.no.
Alle må logge seg inn med bank-id og fremstå med fullt navn, og alle kommentarer, spørsmål og bud skal overvåkes av et team topptrente trolljegere. Et hvert forsøk på skambud, uærligheter, usaklige spørsmål eller tegn til å trekke seg fra handelen, og det er RETT UT! Aldri mer tilbake til siden min.
Jeg er redd siden er dømt til å mislykkes, siden det i løpet av fjorten dager kun kommer til å være tre-fire medlemmer igjen. Resten er kastet på hodet ut.
Men forsøke, det skal jeg!

Og forresten; alle som blir kastet ut skal over på en annen side som ikke overvåkes av noen. Der kan alle disse toskene forsøke å handle med hverandre og kjefte og smelle så mye de vil.
Denne siden heter Finn.no
 
Vannlekkasje ifra varmtvannsbereder og ikke nok med det! J@#+@#)@"et har fyllt skapet der jeg lagrer te. Så nå er det dårlig stelt i heimen :(

(lekkasjen kom forøvrig ifra en flink rørlegger som har strammet koblingene for hardt. Gjenget opp på nytt og alt i orden nå.)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
FB_IMG_1491751262974.jpg
 
Ikke så sikker på det, @Preacher. Dette ser ganske dypt ut, og da hjelper det ikke å være en jævel på detailing. Husker ikke hvor du holder til @Callahan, men er det i nærheten av Oslo, kan jeg alltids ta en kikk på den. Utflekking av fangerhjørne koster ca 3k, så får vi se hvordan det har gått med plasten:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Afterski-fettnakker som insisterer på at alle i nærheten skal være med på festen deres. Jeg forstår at dere vil ha valuta for pengene når dere først har leid inn en gitartrubadur med hele Stavanger-fotballpub-katalogen inne, men dere trenger da for himmelens skyld ikke spille så høyt at vi hører det helt oppe i langrennland. Jeg er på fjellet for å få ro og fred, ikke for å sitte på verandaen og plages av fulle, middelaldrende siddiser i usynkron Tore-Tang-allsang.