Tenkte det samme, og årsaken til at jeg ikke kjenner meg helt igjen - kan være noe så enkelt at jeg ikke bruker dildoer for å kose meg.
Du vet at setningen mente ikke at man bruker dildoer for å kose seg(og spesielt ikke meg) men som vanlig har du virkelig kunsten til å vri tingene for å prøve å latterligjøre andre(spesielt meg har jeg notert) og det er ikke din prøvegang.
Da tar jeg den personlig for denne gangen: ser du det, du fikk meg på kroken.
Jeg tro at dyp inn i deg, hadde du lyst for det siden du gir deg ikke...
Har du et virkelig problem med meg @Loevhagen, kan vi ta det opp som menn og ikke som småtroller som gjemmer seg bak skjermen. Fordi en dag kommer alltid når nok er nok.
Det er opp til deg og din mannlig man oppførsel du prøver så hardt å ha når det gjelder å bruke insinueringer.
Jeg lover å ikke møte deg med en dildo i hånden fordi såpass ondskapfull er jeg ikke.
Det passer meg. Nå får vi se hvis det passer han som eier Forumet.Dette passer seg ikke. Ikke engang i kan ikke like tråden.
Ikke bland meg inn i denne krangelen! Jeg bare sa at jeg enda ikke hadde hørt det meste og det har jeg åpenbart ikke.@Hammerfjord
@Gin
@Loevhagen
@Hugo Cabret
@holmby
@ alle andre det måtte gjelde...
Slutt nå kranglingen! Dere er alle flotte medlemmer og viktige bidragsytere til TS, og dere har fortsatt masse positivt å bidra med. Tenk på det og god helg![]()
@Hammerfjord
@Loevhagen
@Hugo Cabret
@holmby
@ alle andre det måtte gjelde...
Slutt nå kranglingen! Dere er alle flotte medlemmer og viktige bidragsytere til TS, og dere har fortsatt masse positivt å bidra med. Tenk på det og god helg![]()
Håper du vet at du driter deg ut med slike steinaldermannposterDu vet at setningen mente ikke at man bruker dildoer for å kose seg(og spesielt ikke meg) men som vanlig har du virkelig kunsten til å vri tingene for å prøve å latterligjøre andre(spesielt meg har jeg notert) og det er ikke din prøvegang.
Da tar jeg den personlig for denne gangen: ser du det, du fikk meg på kroken.
Jeg tror at dyp inn i deg, hadde du lyst for det siden du gir deg ikke...
Har du et virkelig problem med meg @Loevhagen, kan vi ta det opp som menn og ikke som småtroller som gjemmer seg bak skjermen. Fordi en dag kommer alltid når nok er nok.
Det er opp til deg og din mannlig man oppførsel du prøver så hardt å ha når det gjelder å bruke insinueringer.
Jeg lover å ikke møte deg med en dildo i hånden fordi såpass ondskapfull er jeg ikke.
Håper du vet at du driter deg ut med slike steinaldermannposter![]()
Ingen skal tåle dette, på noen som helst måte, uavhengig av fora. Og sarkasme via en skjerm funker sjeldent godt..enten det er ment på ene eller andre måten.skittkasting skal jeg ikke tåle
Hvem i alle dager låser barskapet?? Er du i skjul 91 år, og gjemmer go'sakene fra innpåslitne oldebarn?Kan ikke like at jeg ikke finner nøkkelen til barskapet![]()