Da hadde han fått en meget verbal beskjed om hvor stor idiot han er - i plenum inne foran resten av butikken.Når du skal fylle drivstoff og kødden foran deg betaler ved pumpa ute, men ikke gidder å flytte bilen sin og istedenfor går inn å bestiller mat OG i tillegg står inne å spiser mens det er fjorten mil med kø ved pumpene![]()
Da hadde han fått en meget verbal beskjed om hvor stor idiot han er - i plenum inne foran resten av butikken.![]()
På en turnering i regi av klubben vår i våres ble en slik apekatt bortvist. Eksempel til etterfølgelse!Han "voksne" som bokstavelig talt ristet guttungen sin og brølte ham opp i ansiktet på fotballturnering i helgen, og at på til kom med unnskyldningen: -Han har bare godt av det. Når han i tillegg står og flirer til de som gir han beskjed om å skjerpe seg er det vanskelig å være motstander av vold...
Jeg har aldri betalt en slik før klagenprosessen er avklart. Send en Mail, og si at du motstrider kravet. Da har de ikke sendt det til inkasso i mine tilfeller. Er det kommunalt er det annerledes. Der står det sort på hvitt at en må betale først, og deretter søke refusjon.Europark som velger å bøtelegge bilen min til tross for synlig parkeringsoblat i frontruten.
Kynisk og utspekulert metode for å se om bileiere er villig å pålegge seg en 4 ukers klageprossess.
Unner kontrolløren og den byråkratiske ledelsen nyrestein!
3 ukers betalingsfrist og 4 ukers klagegang!
Edit: Ser at dette er velkjent taktikk som de har misbrukt tidligere
Europark som velger å bøtelegge bilen min til tross for synlig parkeringsoblat i frontruten.
Kynisk og utspekulert metode for å se om bileiere er villig å pålegge seg en 4 ukers klageprossess.
Unner kontrolløren og den byråkratiske ledelsen nyrestein!
3 ukers betalingsfrist og 4 ukers klagegang!
Edit: Ser at dette er velkjent taktikk som de har misbrukt tidligere
Jeg har aldri betalt en slik før klagenprosessen er avklart. Send en Mail, og si at du motstrider kravet. Da har de ikke sendt det til inkasso i mine tilfeller. Er det kommunalt er det annerledes. Der står det sort på hvitt at en må betale først, og deretter søke refusjon.
Du tenger vel ikke betale om du bestrider kravet? Eller er det noe spesielt med parkeringsbøter?