Jeg vet hva jeg føler etter salg av Daytona: Savn
Jeg liker virkelig ikke å ikke ha penger nok til å bli tvunget til tøffe klokkeprioriteringer
Jeg liker ikke at disse prioriteringene snart tvinger meg til å selge en del av klokkesjela mi: 14060m
![]()
Jeg hadde instinktivt slått lavt og i det han seg sammen, fulgt opp med et påfølgende høyt plassert spark.Liker ikke at vekteren i sikkerhetskontrollen på Gardermoen krever at jeg tar av meg Sub'en på andre siden av grinda, for så å ta den i hånda og miste den i gulvet....HELDIGVIS for ham var det en gummimatte der som tok av for fallet og forhindret full hjertekollaps hos meg og saftig erstatningsansvar for ham.
Jeg hadde instinktivt slått lavt og i det han seg sammen, fulgt opp med et påfølgende høyt plassert spark.
Så hadde jeg rolig stått å pusset på uret i påvente av pågripelsen.
Ditto! Det gjør jeg med alt av verdisaker btw.Jeg tar alltid av klokka før sikkerhetskontrollen og legger den i en innerlomme nederst i sekk, etc - slik at jeg ikke opplever slikt - og ei heller at noen stjeler den dersom jeg skulle måtte legge den uplanlagt ned i en plastkasse (hvis den ligger løst i den kassa) i et uforvarende øyeblikk.
Kjipt. Spørs hvilken by du bor i nå da. Trivsel viktigst! Jobb gir jo økt trivsel, men det gir og omgangskrets ein har etc... Lykke til med valget!Arbeidsledig, drit lei nav. Umulig å finne jobb. Flytte for å få seg jobb og lære seg å like stedet man flytter til?
Jeg var helt skjelven og fullstendig i sjokk etterpå...Husker at jeg sa - "DET DER kunne blitt jævlig dyrt for deg"...hvorpå han stammet frem et tynt -"jeg vet"...før han vek med blikket og stotret seg inn bak rullebåndet igjen. I min sjokktilstand så falt det meg ikke inn å sjekke at alt var eksakt som det skulle før jeg var inne i TaxFree butikken heller...Heldigvis så lever den i beste velgående og jeg tar ALDRI av meg klokken i security kontroll igjen.