Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Så fransk, engelsk og italiensk har aldri lånt ord fra hverandre?

Fransk språket har lånt på gammel germanisk og utdødd latinsk.
Siden Englands invasjon av de Normand i 1066, ble det innført mange fransk ord inn i den opprinnelige Germanisk bygget engelsk språk...
Dessverre har ikke den Keltisk språk influensert mye den engelsk...

Ja, folk "låner" ting og tang. Men er det alltid nødvendig?
Å bruke fransk ord gjør ikke norsk språket rikere: Den gjør det bare mer "fransk".
Og som franskmann selv, syns jeg ikke at det er riktig.
Men jeg bestemmer ingenting her;)

Redigert:
iPad Air og Photobucket.
Bruker jeg Safari så er brukernavn og passord feil.
Bruker jeg Opera så går det fint å logge inn, men den kveler når jeg prøver å legge inn bildet.
Bruker jeg Chrome går det fint å logge inn, men ingenting skjer når jeg prøver å legge inn bilder.

Og når jeg har en unboxing jeg har lyst til å dele så....

Redigert:
iPad Air og Photobucket.
Bruker jeg Safari så er brukernavn og passord feil.
Bruker jeg Opera så går det fint å logge inn, men den kveler når jeg prøver å legge inn bildet.
Bruker jeg Chrome går det fint å logge inn, men ingenting skjer når jeg prøver å legge inn bilder.

@moses pics or it didn't happen .... ,,, ... ,, .. , :mrgreen:

Redigert av en moderator:
Har en til:
At mobiltelefonen min har bestemt seg for at alt mellom 13 og 23% batteri er det samme som 0% batteri dersom telefonen ringer.
Fullt batteri er i grunnen det eneste som gjelder.
Godt jeg har iphone6 i bestilling.

Kom på enda en:
Leveringstid på nye iphone6

At telefonen min plutselig har fått det for seg å kutte bluetooth-forbindelsen når jeg slår på displayet. Skikkelig praktisk når en får lyst til å skifte sang eller album...

Så nå blir det å finne ut om synderen er siste Android-oppgradering eller det at jeg har dristet meg til å installere Wimp Beta.

Et forum - flere fora - alle foraene?

forum | Entall | Entall | Flertall | Flertall
Ubestemt form | Bestemt form | Ubestemt form | Bestemt form
n. et forum forumet fora foraene
n3 et forum forumet forumer foruma (min personlige mening om denne varianten: HYYYL!)
n3 et forum forumet forumer forumene

Ble ikke så fin den tabellen, men likevel.

Når du utvikler et skuddsikkert fastfoodkonsept sammen med en kompis i stua over fjorten øl og tester det ut i betafomat på en festival for så å legge det på is fordi ingen har tid før til neste år. Uten å registrere varemerke, ingenting. Hva kan skje liksom, at noen andre tar det? Haha, skulle tatt seg ut.

SÅ ÅPNER F*** MEG NOEN ANDRE EN.
ALT er likt! Navnet er rappa, you name it. Måtte de drukne i kjøttdeig.

Redigert:
Når du utvikler et skuddsikkert fastfoodkonsept sammen med en kompis i stua over fjorten øl og tester det ut i betafomat på en festival for så å legge det på is fordi ingen har tid før til neste år. Uten å registrere varemerke, ingenting. Hva kan skje liksom, at noen andre tar det? Haha, skulle tatt seg ut.

SÅ ÅPNER F*** MEG NOEN ANDRE EN.
ALT er likt! Navnet er rappa, you name it. Måtte de drukne i kjøttdeig.

Hvis du har noen form for bevis at dere kom med ideen først: Noenting som kan plassere dere i tidsrom FØR det ble registrert av disse som tok ideen fra dere... Da kan du konsultere en advokat og håper for noe.
ALT må registreres: Bestandig.
Folk stjeler alt uten skam...Til og med full album med musik, albumcover, bandnavn, logo inkludert etc.
Det er ikke rommet som har ingen grenser, det er mennesker sin aroganse...