Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Folk som linker det elendige absurdgalleriet hver bidige dag:
1525266_604114326305226_1612159692_n.jpg

Sånn reagerer jeg hver gang jeg ser en: https://www.youtube.com/watch?v=H47ow4_Cmk0

Nå, når fem ukers fabelaktig ferie nærmer seg sin ende, slår følgende tilsynelatende paradoks meg:
  1. Jeg elsker jobben min
  2. Jeg hater å jobbe

Etter å ha ventet tålmodig gjennom utallige forsinkelser og fire ombookinger av connection-flights på Sumburgh Airport helt fra 06:00, for så å få vite at flyet ble kansellert. Forbaskede tåkesky!:mad:

Da ender vi opp med en 12,5 timers fergetur istedenfor en flytur på 1 time, og hjemreise blir utsatt en dag..

Når jeg må løpe på toalettet i siste sekund før siste møte før ferien, legger dokumentene på vasken, hører dokumentene skli ned i vasken og den sensorstyrte vannkranen begynner å spyle dokumentene mens jeg avtreder.

Kan ikke like at jeg bruker 45 minutter på å velge ut og markere ca 1000 bilder på telefonen min som skal slettes også presterer telefonen å slå seg av like før jeg rekker å trykke på slette-knappen :mad:

At jeg ikke har nok klokkeoppbevaring og må oppgradere klokkeboks etter å ha hatt den i et halvt år. Lite fremsynt tydeligvis.

At jeg nettopp betalte 55 euro for vask av klær bare for noen dager! Laundry-service på hotell er tydeligvis bra business.

Har gått ett år med min første klokke, og klart å holde den bortimot ripefri... Og nå, etter at nr 2 kom inn for ca 2 uker siden, oppdaget jeg nettopp et par stygge hakk i glasset, som jeg ikke har den fjerneste aning om hvordan jeg har klart å pådra den:mad:

Jaja, life goes on :)

Har gått ett år med min første klokke, og klart å holde den bortimot ripefri... Og nå, etter at nr 2 kom inn for ca 2 uker siden, oppdaget jeg nettopp et par stygge hakk i glasset, som jeg ikke har den fjerneste aning om hvordan jeg har klart å pådra den:mad:

Jaja, life goes on :)

Så absurd som dette høres ut liker jeg å tro at det stemmer for en del av oss (meg ihvertfall)

Da de første skadene og ripene har kommet er det først da man kan nyte klokka uten å bekymre seg. Tenk på det, hvor digger det ikke å bare kunne gå meg en klokke uten å bekymre seg for skarpe kanter og endre skumle hjørner?

Tid for å nyte sier jeg!

- At folk synes det er gøy å mate duer og måker. Lurer på om de liker å mate rotter og mus hvis de har det i huset sitt.
- Syklister som ikke vet hvilke rettigheter de ikke har, bilister som ikke vet hvilke rettigheter syklister faktisk har og fotgjengere som går på rød mann når det er grønt lys for trafikanter på hjul.
- Hundeeiere som er så late at de gjør dette:
Q0CztGu.png

Det er en fullt fungerende åpen søppelbøtte ca 20m unna denne søppelkassen :mad: