Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Er det Hummer du kjører eller Minuteman ? :p isåfall burde du få plass til en buddy baki som du kan bruke den siste biten inn til sentrum ;) Men ang parkering og folk som er redde for bilen sin så synes jeg qpark på bankplassen er bra. Der er det grei plass rundt bilen.

Nei @Minuteman kjører ikke HUmmer - men denne.
girlymantruck.jpg

:eek:

Redigert av en moderator:
Jeg forstår ikke hva dere mener med parkeringsproblemer? Jeg klarer alltid å lirke den inn, og jeg har jo ikke den minste bilen i gaten:
article-0-0CBD65E400000578-785_634x410.jpg

Kanskje litt luksus klaging...?

Leverandør med vanligvis 'dype' lommer spanderer 'julebord'. Tar oss med til kjelleren på mathallen, 15 mann må enkeltvis fly å bestille mat, som vi selvfølgelig ikke får samtidig, og som smaker lite... Siden oppdager jeg at jeg uten forvarsel får billetten som er 5 rader bak alle kollegene. Stusselig å sitte alene med vilt fremmede, og se kollegene lenger fremme. Takket pent for meg etter showet, og gikk hjem og tok et par brødskiver.

Var en som dukket opp og beklaget seg idag.

Takk for utluftingen, alt vel :)

Redigert:
Kan ikke like innbrudd i bil :mad:
Har vært på weekendtur til Stockholm i helgen og da jeg skulle hente noe i bilen på lørdag var det en KØ.. som hadde knust både vinduet i passasjerdøren og det lille vinduet i bakdøren på kjærestens Mercedes R-klasse.
Det eneste han fikk med seg var mine vinterstøvler, et par ullsokker og to pastillesker..
Var jo selvfølgelig umulig å få reparert dette i helgen da det ikke fantes noen med helgevakt!
Tapet så godt det lot seg gjøre og kom hjem i snøføyka med et halvt vindu på passasjerdøra. Resten ligger igjen langs E18...

Å skulle en kjapp tur innom kjøpesenteret en lørdag ettermiddag for å kjøpe nye skolisser, for så å komme på at det er julegaveshoppingsesong når jeg står i kø inn i parkeringshuset. Har kun meg selv å takke, men jeg liker det fremdeles ikke

Etter dager med grusom forkjølelse og halsonde og generell elendighet bestemte jeg meg i dag for å begynne med tran og Sana-Sol. Jeg blir så ivrig av min livsomveltende avgjørelse at jeg tar begge flaskene fra kjøleskapet i et kjekt enhåndsgrep og svinger armen i en energisk bue mot benken slik at alle D- og C-vitaminer skal stige opp fra bunnfallet.

Ukvemsordene hagler fra fruen, enda hun sitter ved kjøkkenbordet og skriver julekort og burde være i en avslappet sinnsstemning, der jeg plutselig står i et hav av gul sukkerlake og stinkende olje. Særlig SanaSolen har spredd seg i et imponerende omfang på kjøkkenet, den ettergivende plasten fungerer som rene kanonen. Hva i h$€#ete er det du driver med?

JEG? Jeg VENDER FØR BRUK! Hvorfor i s£t@n har dere ikke skrudd til korkene??!

Og selv om all skyld må kunne tillegges de som hittil har lesket seg med helsedrikker er det selvsagt far som må ligge på kne og skure golv og skapdører. Jeg kan ikke like at folk ikke gidder å skru til korkene på tuber og flasker etter bruk.

Etter dager med grusom forkjølelse og halsonde og generell elendighet bestemte jeg meg i dag for å begynne med tran og Sana-Sol. Jeg blir så ivrig av min livsomveltende avgjørelse at jeg tar begge flaskene fra kjøleskapet i et kjekt enhåndsgrep og svinger armen i en energisk bue mot benken slik at alle D- og C-vitaminer skal stige opp fra bunnfallet.

Ukvemsordene hagler fra fruen, enda hun sitter ved kjøkkenbordet og skriver julekort og burde være i en avslappet sinnsstemning, der jeg plutselig står i et hav av gul sukkerlake og stinkende olje. Særlig SanaSolen har spredd seg i et imponerende omfang på kjøkkenet, den ettergivende plasten fungerer som rene kanonen. Hva i h$€#ete er det du driver med?

JEG? Jeg VENDER FØR BRUK! Hvorfor i s£t@n har dere ikke skrudd til korkene??!

Og selv om all skyld må kunne tillegges de som hittil har lesket seg med helsedrikker er det selvsagt far som må ligge på kne og skure golv og skapdører. Jeg kan ikke like at folk ikke gidder å skru til korkene på tuber og flasker etter bruk.

Du får belære dem med det kjente sitatet; "Mmmm, sitron!" (og legge på det grelle smilet).

(Ref reklamen fra Møllers Tran...)

8-D

At bossbilen plutselig kjem kl 7 istadenfor i 12 tida.
Veit ein skal trille fram bosset dagen før, men når ein tek det på veg til barnehagen om morgonen så brukar det å vera tidsnok.
Ei veke til neste gong - og dunken er sjølvsagt stappfull...

Å skulle sette seg på do midt på natta i tussmørket og plutselig finne ut at lokket er nede.