Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Takk for tips, skal prøve meg på det i morgen;)
Gikk for en av de billigste jeg fant siden det går endel shaker så prøver jeg å holde kostnaddene nede, men det er jammen forskjell på Tech Nutrition og denne "billige"

scitec_pro-mix-1543-lbs-7000g_1.jpg

Vel, her har du faktisk bare fått det du har bedt om... (skit(ec) :confused:)...

at posten har gått over til kjerre og hest som et ledd i en storstilt ENØK kampanje..

Stillhet..... :mad:

Sendingen er sortert og videresendt

10.01.2013 09:56

0024 OSLO

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

08.01.2013 20:39

5020 BERGEN

Sendingen er innlevert etter fristen, og vil bli sendt neste virkedag

07.01.2013 17:59

5824 BERGEN

Sendingen er innlevert på postkontor

07.01.2013 17:59

5824 BERGEN

Føler med deg Relox! :(

Når vi snakker om proteinpulver: Jeg bruker for tiden dette, med smaken "double rich chocolate". Anbefales, selv om den ikke er blant de billigste. :)

Føler med deg Relox! :(

Når vi snakker om proteinpulver: Jeg bruker for tiden dette, med smaken "double rich chocolate". Anbefales, selv om den ikke er blant de billigste. :)

Burde nesten flytte oss over i treningstråden, meeeen..

Gold standard er veldig god på smak, de har spesielt en som heter rocky road (krokan?). Men selv om de er dyr i pris er de billig i innhold...

IKEA f****** garderobeskap!!! Brukt fire timer på å montere djævelskapen- og jeg regnes som en handyman... Grøss!!!!

Tok to dager med PAX her, 300x238x60 med innebygde kommoder og you name it. Mer veldig glad i det skapet nå da!

Har prøvd å like smaken, men det går bare ikke.
Nesten så jeg lurer på om Greg har rett og at det er tørket avføring.:mad:

Skal prøve Gold neste gang;)

Men hva er det som skal være så vanskelig med å gjøre nøyaktige skjær som gjør at del A passer med del B???? IKEA: Screw you!!

Hæhæ. Og det er........ nåh du oppdager at du har montert skapet liggende men har for liten takhøyde til å reise det opp :D

Ikke snakk engang! God nok takhøyde her... I mamma sin leilighet, neppe. Men, basert på øvelsen hjemme tok det bare tre timer med pax-skap der da... Hvis jeg trekker fra tiden det tok å ta fra hverandre ene skapet og dra på IKEA for å bytte et skap som var knekt:/

Hæhæ. Og det er........ nåh du oppdager at du har montert skapet liggende men har for liten takhøyde til å reise det opp :D

HOHOHO!!! Been there!!! Hysterisk! Jeg monterte et skap for en kompis en gang, og fant ut at takhøyden var for lav- prøvde å snu og vende, men nei! Ikke pokker! Det endte med at vi pakket bilen og dro på hytta. Fin hyttetur forresten :eek:

Redigert:
At foreleseren min i matte er kongen av digresjoner!!!:(
Jeg er der for å lære, ikke høre røverhistorier og historier om sin egen skolegang, helt ubrukelig. Kan han ikke bare snakke om matte? Han er jo så flink i det:)