Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Sporingsoppdateringen: "Sendingen er forsøkt levert, men leveransen kunne ikke gjennomføres. Mottaker ønsker å hente sendingen på det lokale postkontoret". Femte gangen dette har skjedd nå med julegaver, hvor de har "forsøkt" utlevering på tidspunkt hvor jeg har vært hjemme. Det som gjør det ekstra irriterende er ordvalget i setningen "mottaker ønsker å hente sendingen på det lokale postkontoret". Tull, det er derfor jeg valgte hjem-på-dør leveranse, og jeg var hjemme kl. 16.10 da dere prøvde å levere.

Jeg gjentar meg selv her, men dette er og blir utrolig irriterende. Get your shit together posten.

Redigert:
Posten..

I dag fikk samboeren levert en pakke i postkassen, som skulle leveres på døren..
Når vi sporer pakken har en "Inge" signert for pakken, "Inge" er postmannen..!
"Inge" har altså signert ut pakken å stappet den i en for liten postkasse, mens jeg satt i stua og ventet på att vår elskede "Inge" skulle ringe på døren!
Det kan jeg ikke like:mad:

Jeg liker heller ikke Posten!

At Norges mest inkompetente selskap nå har tatt over en pakke sendt med FedEx fra USA.
Jeg kan vel se langt etter at pakken faktisk kommer på døra mi nå.

:(

...at Mogens har en Luminor Marina 1950 ute på KS, og kontoen min er bunnskrapt. Det smerter meg, og nei, det kan jeg ikke like...

Ok, skal prøve å besinne meg, MEN...!
Når de som bygger ut veien langs Mjøsa bestemmer seg for å drive spregningsarbeid i 1 time mellom 14 og 15 i dag. Fredag , stor utfartsdag, i rushen! Ellers i uka så jobber de ikke, 8 stk står å ser på en som lener seg på maskinen, men når alle skal bruke veien, SÅ skal de arbeide! Fy f**n, det kan jeg ikke like:mad::mad::mad:

AT EN ELLER ANNEN LØMMEL KJØPER MOGENS' LUMINOR RETT FORAN ØYNENE MINE!! :mad: Nå hadde jeg avklart med regnskapsfører og all ting..... Steike- nei det KAN jeg ikke like!!!!!!