Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Om Laffen rusler i dag, i morgen eller neste uke har liten betydning for meg. Og ikke minst; Jeg har ingen mulighet til å påvirke det.
Det som skjer, det skjer. Slik er det bare.
Informasjonen når meg når det er aktuelt.

8- )
Laffen rusla i ‘91, sånn for ordens skyld. Dette er sønnen til Laffen (derivert fra Olaf’en).

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Hei
Til dere sladrekjerringer som blir våte i trusa av rykter og som når klimaks fordi man har kunnskap "ingen" andre har, intern kjennskap, ikke offentlig informasjon , har hørt av andre. Kall det hva dere vil. Men det finnes et sted for dere også:

På en annen side gjør dere denne tråden levedyktig, fordi dette kan jeg ikke like! MEN så er det litt artig også da! Litt sånn vondtgodt å sitte og se på dette, hvis dere skjønner?

;)

R.I.P.

Skjermbilde 2026-08-28 kl. 08.56.56.png

Kan ikke like at kong Harald døde for flere timer siden (mellom kl 10-12 i dag), men pressen knebles🙁
Hva er dette for et monarkisk demokrati?

Informasjonen må holdes tilbake til kongens råd er samlet og blitt informert.

Dette er uansett merkelig i 2026. Folk står på slottsplassen og mange vet - inkludert alle i media. Så kjører de likevel på med fake news og later som de ikke vet, nå er det på tide å avslutte dette karnevalet av et kongehus.
This didnt age well.

Synes kong Harald fortjener all mulig ros for sin tjenestetid. At det er mye å kritisere kongehuset for kan man absolutt enes om, men jeg vil tro at de fleste i både Norge og utland sliter med å finne noe særlig å kritisere Harald for.
Han har samlet nasjonen i krevende tider, og han har vært et godt eksempel i tider med vind i seilet.
Han har balansert sine plikter og sine interesser som menneske forbilledlig og han har gjort positive inntrykk hos de han har støtt på.
Det er mange som synes godt om Harald, også krefter som i noen tilfeller muligens ikke alltid vil landet vårt det beste.

Vi får vel gi Haakon litt tid til å komme seg inn i rollen. Enn så lenge vil jeg si at Haakon er en bedre representant å sende ut i møte med omverdenen en den nåværende statsminister.

This didnt age well.

Synes kong Harald fortjener all mulig ros for sin tjenestetid. At det er mye å kritisere kongehuset for kan man absolutt enes om, men jeg vil tro at de fleste i både Norge og utland sliter med å finne noe særlig å kritisere Harald for.
Han har samlet nasjonen i krevende tider, og han har vært et godt eksempel i tider med vind i seilet.
Han har balansert sine plikter og sine interesser som menneske forbilledlig og han har gjort positive inntrykk hos de han har støtt på.
Det er mange som synes godt om Harald, også krefter som i noen tilfeller muligens ikke alltid vil landet vårt det beste.

Vi får vel gi Haakon litt tid til å komme seg inn i rollen. Enn så lenge vil jeg si at Haakon er en bedre representant å sende ut i møte med omverdenen en den nåværende statsminister.
Mange arbeidstagere i dag, har en del å lære av arbeidsmoralen til Harald Rex.

This didnt age well.

Kong Harald har klart kunststykket å forene et land. Han har vært upolitisk og et felles samlingspunkt (med unntak kanskje av 'ikke royalister') for en nasjon, uavhengig av politisk ståsted, hudfarve, religion etc. En president ville aldri klart noe tilsvarende. Støre som president? Søreide som president? Eller en annen norsk Trump? Nei. Her er du inne på en politisk figur som ikke vil samle et folk. Haakon Magnus kommer sikkert til å bli en tilsvarende god norsk konge. Jeg jobbet i en del år sammen med en som hadde gått på VGS (Gymnaset) sammen med han, og hun hadde bare godt å si om han. Haakon Magnus kommer til å bli en fin kong, men også den siste. Hva som kommer etterpå vil bli en usikker skjebne på mange områder.

8

• Elsker
Reaksjoner: Anders
Ser nå at kronprinsparet nå forlater Skaugum igjen. De er nok på vei til slottet og ikke til Rikshospitalet 😟
Trist informasjon-strategi i en tid som nå, ille nok at folkekongen Harald nå mest sannsynlig er død😟
Stod seg godt disse konspirasjonsteoriene dine, hjelpes for noe søl du deler her.

Går ut fra at Haakon overtar Haralds GMT, skal Haakon endelig bli sett med en «skikkelig klokke», eller blir den lagt i en skuff?

IMG_4159.jpeg