-Det er nå så, men det slår, tross alt, alternativet...(...)Det suger å bli gammel.
Det har du forsåvidt helt rett i. Takk for det.-Det er nå så, men det slår, tross alt, alternativet...
God bedring!
Alle fraktselskapene suger. Jeg besøker hjembyen nå, og oppdager til min overraskelse at UPS gjennom Zolva har klart å sende meg et inkassokrav, til et etternavn jeg ikke har hatt de siste 1,5 årene, attpåtil til en adresse jeg ikke har vært folkeregistrert på siden 2015.Vet at FedEx har vært tema i tråden før, men blir så pissed på at de ikke greier å gi et skikkelig estimat på levering… Ventet på oppdateringer i hele dag, når klokkeslettet vipper over forandres det til «ut på kvelden», mens pakken fremdeles ikke er i landet!![]()
Hør med eksperten Harald Magnus Andreassen som har spådd boligkrakk i 30 år. Han klarte også å prestere å si på Debaten i NRK på tirsdag at det var mere synd på en med 1,8 mill i årslønn enn en med 350 k da de diskuterte dyrere mat. Årsaken var at han med 1,8 mill å årslønn hadde stort boliglån. Sist jeg sjekket så var det like innkjøpspriser på bolig om du hadde høy eller lav inntekt. ( At en med 1,8 mill i årslønn velger å kjøpe en bolig som er 5 ganger dyrere er valgfritt )"Eksperter". E.g.:
- "Renta skal ned 3 ganger i 2026"
- "Renta skal opp 8 ganger i 2026"
- "Renta skal ditt og datt"
- "Renta...."
- :
- "Renta skal..."
Den ekte eksperten:
![]()