Consigliere
Støttemedlem
- Medlem
- 7. mars 2014
«Luksusproblemer» er også problemer, vet duMen, å ha en primærbolig og to hytter i tillegg er jo ikke så værst "hverdagsirritasjon", eller?
«Luksusproblemer» er også problemer, vet duMen, å ha en primærbolig og to hytter i tillegg er jo ikke så værst "hverdagsirritasjon", eller?
De fleste hyttene er arvet eller er "sommerhus" , altså vanlig hus fra småplasser som har vært i familien, men som står tomt fordi de yngre generasjonene flyttet vekk derfra, og nærmere byene.Men, å ha en primærbolig og to hytter i tillegg er jo ikke så værst "hverdagsirritasjon", eller?
#GJELDFRIMen, å ha en primærbolig og to hytter i tillegg er jo ikke så værst "hverdagsirritasjon", eller?
De bryr seg nok ikke. Mamma Kina etterfyller sikkert kontoene.
Det er bare å se hvordan den tyske industrien kollapser mens de prøver å lede den europeiske overgangen til et "grønt paradis".
Er importøren eid av kina selskap ?De bryr seg nok ikke. Mamma Kina etterfyller sikkert kontoene.
Det vet jeg ikke. Men regner med at et statlig subsidiert merke vil få penger til å opprettholde tilbudet i vesten uansett hva regnskapet sier. Så importøren vil nok ikke lide noen nød.Er importøren eid av kina selskap ?
For å si det rett ut: Kina følger ikke Net Zero målene, og gir fullstendig F i disse.Det vet jeg ikke. Men regner med at et statlig subsidiert merke vil få penger til å opprettholde tilbudet i vesten uansett hva regnskapet sier. Så importøren vil nok ikke lide noen nød.
Nio selger bilene sine selv, så det er ingen utenforstående importør.Er importøren eid av kina selskap ?
Det vet jeg ikke. Men regner med at et statlig subsidiert merke vil få penger til å opprettholde tilbudet i vesten uansett hva regnskapet sier. Så importøren vil nok ikke lide noen
Nå er jeg mindre bekymret for store minustallNio selger bilene sine selv, så det er ingen utenforstående importør.
Drit er drit si.Vel. Om ikkje anna så er kinaskjiten like dårlig som den andre skjiten .
Vel ja . Heile bilindustrien er blitt en bruk og kast greie . Skulle ikkje forundre meg om miljøkostnaden er bortimot negativ .Drit er drit si.
Vel ja . Heile bilindustrien er blitt en bruk og kast greie . Skulle ikkje forundre meg om miljøkostnaden er bortimot negativ .