Kruttskjegg
Støttemedlem
Dette minner meg om en veninne som tok vin-utdannelse. Moren hennes gratulerte henne på facebook, endelig var hun blitt SomalierNavngir du samleiene???
-Klassiker!
![]()
![]()
Dette minner meg om en veninne som tok vin-utdannelse. Moren hennes gratulerte henne på facebook, endelig var hun blitt SomalierNavngir du samleiene???
-Klassiker!
![]()
![]()
Navngir du samleiene???
-Klassiker!
![]()
![]()
Kaller kona medlåntaker, ikke like konstruktivt kanskje-Vi var gode venner, men var aldri sammen, så det ble ikke helt riktig å kalle oss samboere. Vi landet etterhvert på 'samleiere' som beskrivelse på forholdet vårt.
Jeg skjønte jeg hadde vunnet da tilogmed farmor en dag lurte på hvordan det gikk med samleieren min.
"jeg er elleve år og pappa holder på å ringe politiet", eller "vi kjøper ingenting noensinne, adjø".Min samboer påstår at jeg er på vei til å bli en gammel gubbe, og det stemmer nok. En ting som begynner å irritere meg grønn er telefonselgere.
Jeg har selvsagt reservert meg mot telefonsalg osv som privatperson, men fordi jeg har noen firma i mitt navn og med mitt telefonnummer så kan jeg ikke reserve meg mot telefonsalg der.
Nå er det så ille at jeg ofte har 2-3 slike telefoner hver eneste dag. Og de ringer fra random norske nummer, og det er noe jeg bør ta siden det ofte kan være noe viktig.
Er det noen triks? Finners det en måte å få de til å slutte å ringe? Det aller mest irriterende er at de ringer med kjempehyggelig tone og har pugget navnet mitt, slik at jeg tror det er en bekjent som ringer, og de prøver å unngå å si hvorfor de ringer så lenge som mulig. Som regel må jeg spørre direkte "hvem er du og hva er det du vil?" Jeg kjenner dette begynner å bli en kampsak for meg.
Samtidig er det kanskje nyttig data i seg selv?Finn.no annonser med det som enten er dårlig google translate-oversatte eller Chat GPT-genererte salgstekster. Eller kombinasjon. Hjelpes.
Samtidig er det kanskje nyttig data i seg selv?
Om alle annonser var supergode, ville det vært vanskeligere å sile ut bandittene og tullingene![]()
Godt poengSamtidig er det kanskje nyttig data i seg selv?
Om alle annonser var supergode, ville det vært vanskeligere å sile ut bandittene og tullingene![]()
Gi opp?
Weber Spirit gasgrill med idiot design, som gjør at grillen er nå ødelagt etter under 2 års bruk, og følgende møkka arrogant, og løgnaktig service fra selv Weber Norge.
Er ferdig med selskapet som selger varemerkets navn foran fornuftighet.
Jeg har en Q serie jeg har vært fornøyd med i over 14 år, men denne Spirit og kundebehandlingen man får, gjør at det blir ikke noe mer pengebruk på varemerket.
Bottom line: Weber ingeniørene burde smekkes hardt med bjørkepinner.
Har du noe annet å anbefale, kom gjerne med godt forslag, for her grilles det fra +28 til -17 grader, altså hele året.
Har ofte sett disse rundt omkring men har aldri prøvd.Drister meg til å foreslå en solid modell fra Flying Culinary Circus.
Har ofte sett disse rundt omkring men har aldri prøvd.
Jeg liker at noen er tydeligvis laget med hoveddeler i rustfritt stål.
Men de er kanskje litt for store.
Problemet mitt stammer fra maling på aluminium, og svart stål elementer![]()
Takk, skal se nærmere på disse.Forstår skepsisen. Jeg har hvertfall lite å utsette på disse vs. Weber. Ellers; takk for tipset om skjærefjøl fra Kockums. Den er super!