Denne sangen er noe jeg kan like, men deler den her likevel da den handler både om hundeskjit og løping i oslo.
Da kan jeg anbefale en av de mange småbyene rundt omkring på Østlandet disse dagene. Der skjer det ikke en dritt, spesielt ikke i sentrum. Skjer det noe så er det på Amfi, Thon, Citycon eller Alti. Byene ligger brakk overalt ellersLiker ikke at Oslo «stenges» for at folk skal få løpe i gatene. Sentrumsløpet forrige lørdag, Holmenkollstafetten kommende lørdag, Oslo Marathon, Rosasløyfe løpet, KK mila, Hedersløpet og jeg vet ikke hva, kommer senere i år![]()
Er det ikke deilig å ha noen å hate?Hater, at jeg ikke hater noe. Livet virker derfor litt tomt, lissom.
Herlig. Burde vært innstegs-erkjennelsen på klokkefora.Er det ikke deilig å ha noen å hate?
Føles det ikke godt å ha noen å hate?
Er det ikke herlig å slå dem flate?
Er det ikke deilig å ha noen å hate?
Det fins vis en grense mellom "å ikke like" og "å hate" tenker jeg.Hater, at jeg ikke hater noe. Livet virker derfor litt tomt, lissom.
Veldig godt poeng. I en SOME-verden og journalistisk click-bait får sistnevnte for stort spillerom.Det fins vis en grense mellom "å ikke like" og "å hate" tenker jeg.
…og BMW-, Audi- og Porscheeiere som er så livredd for parkeringsbulker på SUVene sine at de parkerer midt over to plasser for å ha en meter å gå på på hver side av bilen.Folk som må parkere så langt unna nabobilen at døren går helt opp for å komme seg ut. Spar litt parkeringsplass til oss andre da plis.
Volvo som tar 2 plasser for lading av elbil.. Og det var 10-15 romslige plasser ledigHar aldri sett noen i en Skoda eller Volvo gjøre det, si.
Det er et reelt problem, og jeg kjenner meg litt igjen. Nå hører jeg ikke til de som tar to p-plasser, men jeg er nøye med hvem jeg parkerer ved siden av. Er det en billig kinabil, gammel rustholk eller familiekjerre med barnesete så blir avstanden automatisk lenger. Jævilg irriterende med parkeringsbulker fordi andre ikke bryr seg om slikt på sin bil.…og BMW-, Audi- og Porscheeiere som er så livredd for parkeringsbulker på SUVene sine at de parkerer midt over to plasser for å ha en meter å gå på på hver side av bilen.
Har aldri sett noen i en Skoda eller Volvo gjøre det, si.
Gjør akkurat det samme selv. Ser nøye an hva slags biler jeg parkerer ved siden av.Det er et reelt problem, og jeg kjenner meg litt igjen. Nå hører jeg ikke til de som tar to p-plasser, men jeg er nøye med hvem jeg parkerer ved siden av. Er det en billig kinabil, gammel rustholk eller familiekjerre med barnesete så blir avstanden automatisk lenger. Jævilg irriterende med parkeringsbulker fordi andre ikke bryr seg om slikt på sin bil.
Nettopp. Parkerer derfor aldri ved siden av en Skoda, Volvo, VW, Hongqi, e.l. En Tesla model X derimot...Gjør akkurat det samme selv. Ser nøye an hva slags biler jeg parkerer ved siden av.