Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Hva slags nettleser bruker dere? Kan dere beskrive litt mer detaljert hva som skjer, og hvor ofte?

@Hugo Cabret @Chronodiver @SantaMonica
Safari på iPhone. Er ikke sikker på hvilket nummer, men tror den er halvannet år gammel. Det er kun TS som hakker så vidt jeg har lagt merke til.

Det er som sidene laster veldig tregt og deler av den blir «hengende etter». Trodde det var noe feil fra min side, men så ser jeg at flere opplever det. Skjer ikke veldig ofte, men likevel ganske regelmessig.

Det hender, ganske ofte, at lasting av siden stopper.
1000012486.jpg

Dette skjer også på enkelte andre sider. Men ikke alle. Kan nok da være et Edge-problem.

8

At TNT/FedEx påstår å ha prøvd å levere en forsendelse og at ingen var tilstede. Blir rimelig forbannet av slike falske påstander:poop:

Ikke noe å hisse seg opp av. Du er ikke første, og blir neppe siste. For å hjelpe litt, så er det ikke bare TNT/FedEx som praktiserer denne 'metoden' for å lette på kjøreruten....
(Velger å ikke nevne PostNord. De er ikke verd å omtales på dette forumet).

8

Stundom er det så vanskelig å få gjort det jeg ber om at jeg undrer på om jeg har fått et slag og bare tror jeg snakker tydelig mens jeg egentlig sikler og stønner på et uforståelig kaudervelsk, eller at det muligens er noe i vannet som får meg til å hallusinere og bare tror at jeg har gjort det.
Synes så forbanna tydelig jeg ringte et firma, her i Norge, og sa presis hvilken del jeg trengte, fikk bekreftet at de hadde den på lager, gjorde klart at det var en hastesak, bad om å få det sendt ekspress så jeg kunne ha den i morgen, med Jetpak, og fikk bekreftet at det skulle gjøres den samme dag.
Neida, ti dager tok det fordi den måtte "sendes fra lager", sannsynligvis med timeslønnet kurer og skilpaddekusk fra svarteste Kongo, før de evnte å sende den med Bring i deres sedvanlige sneglefart. Det eneste jeg fikk noenlunde fort var fakturaen. Sytten dager, på en hastesak, det er rett og slett for dårlig. I et sivilisert samfunn skulle den uredelige slabbedasken fått tunga si revet ut for løgn.

PostNord, slang lego-leveringen min utenfor døra hjemme mens vi sitter på hytta. Ga beskjed om at den ville bli levert i dag, men ikke mulig å få kontakt for å endre levering og budet bare slang pakken utenfor døra uten å sjekke om noen var hjemme… drittfolk ass…