Stundom er det så vanskelig å få gjort det jeg ber om at jeg undrer på om jeg har fått et slag og bare tror jeg snakker tydelig mens jeg egentlig sikler og stønner på et uforståelig kaudervelsk, eller at det muligens er noe i vannet som får meg til å hallusinere og bare tror at jeg har gjort det.
Synes så forbanna tydelig jeg ringte et firma, her i Norge, og sa presis hvilken del jeg trengte, fikk bekreftet at de hadde den på lager, gjorde klart at det var en hastesak, bad om å få det sendt ekspress så jeg kunne ha den i morgen, med Jetpak, og fikk bekreftet at det skulle gjøres den samme dag.
Neida, ti dager tok det fordi den måtte "sendes fra lager", sannsynligvis med timeslønnet kurer og skilpaddekusk fra svarteste Kongo, før de evnte å sende den med Bring i deres sedvanlige sneglefart. Det eneste jeg fikk noenlunde fort var fakturaen. Sytten dager, på en hastesak, det er rett og slett for dårlig. I et sivilisert samfunn skulle den uredelige slabbedasken fått tunga si revet ut for løgn.