Ja det var vel noe slikt Karl Lagerfeld omtale joggebuksenÅ gå ut blant folk i joggebukse (med mindre man skal trene) er det universelle signalet til omverdenen at man har gitt opp.
Hva har dette med klokkeglede å gjøre?
Gå med en klokke hele tiden, er det ikke det alle «vanlige» folk gjør da?
Høres ut som et utrolig kjedelig «anti-WIS» arrangement.
UTMANING - OWG 1 månad 2022
Det går jo an å mute på egen endeMøte fra 14-17 på en fredag er en ting, men at noen i andre enden har lært seg å "unmute" på to år er verre.
Opplevde det samme forrige uke. Tok 8-10 dager fra "Oslo letter center" til Oslo. Venter også på en pakke nå som var på Lørenskog den 10. februar.Posten.
Er det bare meg, eller har de blitt mye tregere i det siste?
Nylig tok det en uke fra en pakke hadde status "sendt fra importterminal" til den ankom i postkassen. Samme uke var det en pakke som havnet på feil postkontor, og nå er det en annen pakke som er "videresendt" natt til i går som ikke kom med på dagens levering.
Det er ikke så langt fra Lørenskog til Bærum, skulle nesten tro de prøver å konkurrere med PostNord...
Er nok ikke bare deg. I løpet av de siste ukene har jeg hatt et par pakker som har kommet fra utlandet. Fra den ene var «løslatt» fra importterminalen tok det ca. 10 dager før jeg mottok den.Posten.
Nylig tok det en uke fra en pakke hadde status "sendt fra importterminal" til den ankom i postkassen. Samme uke var det en pakke som havnet på feil postkontor, og nå er det en annen pakke som er "videresendt" natt til i går som ikke kom med på dagens levering.
Det er ikke så langt fra Lørenskog til Bærum, skulle nesten tro de prøver å konkurrere med PostNord...
Er nok omicron, høyt sykefravær rundt omkring og mange som varsler om at ting tar tid nåPosten.
Ja, det kan jo ha en innvirkning. Synes nemlig det har blitt mye dårligere på relativt kort tid, så mye sykefravær er jo en logisk forklaring om ikke annet.Er nok omicron, høyt sykefravær rundt omkring og mange som varsler om at ting tar tid nå