Da er det jo forståelig med en sub til dress:Jeg er 006
- Agent 006 også kjent som Janus, er en rollefigur som er hovedmotstanderen til James Bond i filmen GoldenEye fra 1995. Mao.. Ikke en spesielt stilbevisst agent, heller en taper og sviker
Da er det jo forståelig med en sub til dress:Jeg er 006
I could tell you but then I’d have to kill youDa er det jo forståelig med en sub til dress:
- Agent 006 også kjent som Janus, er en rollefigur som er hovedmotstanderen til James Bond i filmen GoldenEye fra 1995. Mao.. Ikke en spesielt stilbevisst agent, heller en taper og sviker![]()
Da er det jo forståelig med en sub til dress:
- Agent 006 også kjent som Janus, er en rollefigur som er hovedmotstanderen til James Bond i filmen GoldenEye fra 1995. Mao.. Ikke en spesielt stilbevisst agent, heller en taper og sviker![]()
Det er helt riktigJanus er den romerske guden med to ansikter.
Janus er den romerske guden med to ansikter.
.Jeg går i dress ca 300 dager i året. I mitt miljø går man IKKE med Sub til dress.
No-go.
Jeg går i dress ca 300 dager i året. I mitt miljø går man IKKE med Sub til dress.
No-go.
Jeg går i dress ca 300 dager i året. I mitt miljø går man IKKE med Sub til dress.
No-go.
Er det spesielt Submariner som er, tilsynelatende, uglesett til dress eller vil puristene fnyse av alle typer sportsur?
Nautilus har vel sklidd under mang et skjorteerme her på forumet?
Personlig bruker jeg min 5513 til dress i ny og ne. Har aldri skammet meg over det, men nå har jeg heller ikke erfaring i å uniformere meg med 400 kolleger på daglig basis heller.