Ja, det kan man.I all verden. Om man blir rasende sint av sånt så er det ikke rart det er krig i verden.
Man kan velge hva man vil irritere seg over.
jeg benytter mig aldrig av stafvekontrol - ja det skulde tage sig ud!Nå er det vel ingen av oss som lenger skriver "mig", "dig", "aldrig", o.l. som de gjorde for 100 år siden. De som begynte med "meg", "deg" og "aldri" ble nok uglesett den gangen.
Det som er litt mindfuck, er at enkelte ting i norsk språk utvikles helt feil av ting som ikke skyldes oss menneker - men stavekontroll i Word. Særskrivingsfeil som "leie bil" når man egentlig mener å skrive "leiebil". Så, fuck Microsoft. Særskrivingsfeilene begynte på sosiale medier, fortsatte til e-postverden. I dag er de over alt, til og med i formelle rapporter og dokumenter. Fuck Microsoft og AI.
det er ikke rasende sinnafolk som skaper krig i verden - det er forbeholdt maktkåte psykopater med egne regler for seg selv, også kalt statsledere.I all verden. Om man blir rasende sint av sånt så er det ikke rart det er krig i verden.
Man kan velge hva man vil irritere seg over.
Å klassifisere mennesker som late basert på uttale av kj er i leia av han BliVakker milliardæren som nylig sa han ikke vil ansatte folk som drikker kaffe i jobbintervjuet for da har han allerede kategorisert de som å være «for kaffeglade og dermed late».Ja, det kan man.
Men jeg velger å irritere meg over mennesker som er så late at de ikke gidder å prate rent. Det forteller noe om hva samfunnet har blitt til, og hva slags slurv som blir akseptert.
Når et voksent menneske sier sjøttboller og sjuesju så forteller det ganske mye om vedkommende. Etter mitt syn så vitner det om en latskap som er helt uakseptabel.
tror jeg ikke noe på. forskere meg her og forskere meg der. sj-lyd folket vil bli sett på som de unøyaktige, overfladiske taperne de er som verken kan stave, lese en fysisk bok eller skrive pent for hånd. «forskere» og «etterforskere» og «utforskere» forteller meg at dette blir aller siste jul som ytterliggående woke-sosialister sitter i førersetet; heretter blir det haab i hver sepe, og skjønnskrift gjennom tukt - for det har forskerne sagtÅ klassifisere mennesker som late basert på uttale av kj er i leia av han BliVakker milliardæren som nylig sa han ikke vil ansatte folk som drikker kaffe i jobbintervjuet for da har han allerede kategorisert de som å være «for kaffeglade og dermed late».
I følge språkforskere så er det dessverre dårlig nytt om at du sannsynligvis også taper denne krigen. De mener at det er stor sjans for at sj lyd medfører at kj vil forsvinne.
...å tuppe lilletåa inn i et bordben![]()
Uff datror jeg ikke noe på. forskere meg her og forskere meg der. sj-lyd folket vil bli sett på som de unøyaktige, overfladiske taperne de er som verken kan stave, lese en fysisk bok eller skrive pent for hånd. «forskere» og «etterforskere» og «utforskere» forteller meg at dette blir aller siste jul som ytterliggående woke-sosialister sitter i førersetet; heretter blir det haab i hver sepe, og skjønnskrift gjennom tukt - for det har forskerne sagt![]()
tror jeg ikke noe på. forskere meg her og forskere meg der. sj-lyd folket vil bli sett på som de unøyaktige, overfladiske taperne de er som verken kan stave, lese en fysisk bok eller skrive pent for hånd. «forskere» og «etterforskere» og «utforskere» forteller meg at dette blir aller siste jul som ytterliggående woke-sosialister sitter i førersetet; heretter blir det haab i hver sepe, og skjønnskrift gjennom tukt - for det har forskerne sagt![]()
Hvis han var milliardær så han har muligens hatt rett i noen av antagelsene sine.Å klassifisere mennesker som late basert på uttale av kj er i leia av han BliVakker milliardæren som nylig sa han ikke vil ansatte folk som drikker kaffe i jobbintervjuet for da har han allerede kategorisert de som å være «for kaffeglade og dermed late».
I følge språkforskere så er det dessverre dårlig nytt om at du sannsynligvis også taper denne krigen. De mener at det er stor sjans for at sj lyd medfører at kj vil forsvinne.