Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Boxer under badetøy. Hva er poenget? De aller fleste shortser har innebygget netting til å holde ting på plass i sømmelige former. En ting er å sægge badeshorts på stranden, men når dette fenomenet også fremmes i svømmebasseng er grensen nådd. Hadde det vært opp til meg skulle det vært gitt rødt kort og en time i Speedo som standardreaksjon....


Sægging er for tapere.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Bezel
Når du er på skattejakt på eBay og må tyde beskrivelser fra en annen verden. Kunne like så godt vært postet i Humortråden.

"Crown: change of date mosquitoes"
eller
"Enjoy playing music!!!"
 
  • Liker
Reaksjoner: ErikR
Sjefen min gikk bort etter å ha gått i bakken på sykkel lørdag.
En av våre ansatte valgte selv å forlate livet på onsdag.
Kjøperen av bilen min vurderer å heve kjøpet fordi hun ikke får startet.
Rootbeeren min har stoppet.
Jaegeren har fått et hakk i glasset.
Tipper neste uke blir mye bedre...

Huff kompis! Livet er beinhardt, men du takler mye mer enn du tror!

Kan legge frem min livshistorie siden desember 2013 som eksempel til skrekk og til slutt glede. Jeg og dama gikk fra hverandre etter 15 år og 3 barn under 3 år involvert. Faren min tok livet sitt i en alder av 80 år. Tvillingbroren min valgte å bryte alle bånd med familien. Moren min som satt igjen, fikk brystkreft og dertil operasjon og behandling. Jeg fikk atypisk bakterielungeinfeksjon og så ut som et lik i 6 mnd. Jeg hadde 5-10 bihulebetennelser inntil operasjon av bihuler i 2014. Jeg fikk avrevet korsbånd og rasert menisk med dertil operasjon. Moren min fikk ny svulst og ny operasjon. Jeg etablerte evige fiender i firmaet som så sitt snitt til å lage en personalsak på meg nå 1,5 år senere. Det er en story som passer bra under denne tråden egentlig.

Men…jeg har en ny fantastisk samboer, moren min har funnet tilbake til livet og livsgnisten og er frisk, jeg har bare fine minner om faren min, jeg er frisk og har nytt kne, barna mine er glade og har nå tre sett med besteforeldre og masse mennesker rundt dem som elsker dem, livet er bedre uten en kranglete bror, og jeg har fått ny jobb i dag :)

Alt ordner seg. Tiden heler sår. Du tåler alt. Neste uke blir bedre - garantert.

KAB
 
Redigert:
image.jpeg

Gjett hvilken dimensjon jeg skulle ha..:rolleyes:
 
Jo - og det er helt klart innenfor samme kategorien, men Sandvika er kanskje hakket mer oversiktlig? Eller, kanskje ikke....samme møkka alt sammen :mad:...

Det må være helt forferdelig å arbeide på slike steder, helt uten dagslys.. hva faen tenker de på når de bygger slike butikker. Jeg skyr norske kjøpesentra som pesten.
 
  • Liker
Reaksjoner: KAB og SantaMonica
Rykke ut på feil og finne et spenn med høyspentlinje fullstendig overgrodd, rydde 80m linjetrasè to mann i helsikkens terreng; bratt og sleipt, hvorpå vi optimistisk legger inn igjen linjen. Og driten faller på jordstrøm igjen...
Takk for i kveld. :mad:
Dere 76 uten strøm - er uten strøm til i morgen.
 
Antall dager Posten bruker på å fortolle og videresende en pakke fra nabolandet i øst ... Kommer til å bikke en uke.
 
Hvor mye mer er en demo-bil fra august 2015 med 12000km verd i forhold til en damekjørt fra januar 2014 med 37000?

Bilkjøp er ikke lett!

8
 
Vel begge er egentlig å anse som strøkne....


8
Definer strøken.
Enten sier det mye om den damekjørte - at denne damen har tatt ekstremt godt vare på den; eller så sier det mye om den demokjørte - at det er en real dass, brukt som felles bil for alle selgerne etc.
Så om de er noenlunde likt utstyrt, hadde jeg gått for 8/15 any day. Halvannet år er mye, hvor mye kan ha skjedd.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Starter ferien igår med å komme hjem fra jobb til en hund med skikkelig magesjau, som da har vært alene hjemme en hel dag hvor han går fritt. Enda godt han er liten:confused:

Bikkja fortsetter med magesjau idag, og rekker å komme seg ut i tide ca 50% av gangene (nå er han blitt enda litt mindre og...). Og tror du jaggu ikke kidden varter opp med oppkast et par timer etter hu har lagt seg og...
Fin start på ferien.
 
  • Liker
Reaksjoner: JD83 og Preacher