I kode; Hell Will freeze, son.
På broen ser de Sjarken driver.
Jeg sendte en mail til leverandøren, og opplyste om at trackinginfo var ute av track. Han hadde så mye nå i furjulstida, at det kunne ta tid å svare....
Tar kontakt med FedEx Norge på mandag- Ikke første gang jeg mailer dem. Får alltid hyggelige og opplysende svar tilbake heldigvis.
Hint om hva som er på vei, ligger to dager bak i tid på "Dagens". Fosen: Du holder kjeft!![]()
Tror jeg ville ringt fedex og fått orden i det, jeg har mine tvil om det der bare er en feil som vises i trackingen...
Noe hint om hva du har på vei?![]()
At jeg har fått enda en ny forkjølelse. Betaler prisen for å ha vært så lite forsiktig med påkledning i kulden... Har lært nå - ser ut som en pingvin når jeg går ut.![]()
Men å fryse gjør vel kroppen mer mottakelig for smitte? Så helt borti natten er det vel ikke.Med mindre det er en hazmat-drakt du tar på deg, tviler jeg på at klærne hjelper deg i å unngå virussmitte.
Myter uten vitenskapelig belegg kan jeg ikke like.
Men å fryse gjør vel kroppen mer mottakelig for smitte? Så helt borti natten er det vel ikke.
At naboen fikk beskjed om å avslutte en meget støyete fest, for 30 min siden, og siden har skrudd opp volumet minst fem hakk, og har galvanized på repeat. Operasjon sikringsskap igangsettes snarlig, jeg har slitsom dag i morgen og dette gjør den ikke bedre
Med mindre det er en hazmat-drakt du tar på deg, tviler jeg på at klærne hjelper deg i å unngå virussmitte.
Myter uten vitenskapelig belegg kan jeg ikke like.