Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

WTF? nr. 3

Så må jeg bare banne i kirken litt å si NATO-reima, grusomt. Ha f.eks en Rolex til ørte og førti tusen, og smekke på en tøybit av en reim, nei fysj :p

:eek:

xgllya_2.gif

;)

Alle som kjører BMW (utenom meg selv) Egentlig stort sett alle andre bilister når jeg tenker meg om.

Og on-topic: gull og SS kombinert. Skal det være gull så må det være gull!

Alle som kjører BMW (utenom meg selv) Egentlig stort sett alle andre bilister når jeg tenker meg om.

Og on-topic: gull og SS kombinert. Skal det være gull så må det være gull!

Egentlig enig i 99% av tilfellene, men en two tone Datejust er helt nydelig.

Her kommer det mye ut av skapet. Herrligt !

En annen ting jeg misliker er AR-coatingen som Sinn påfører sine glass på utsiden. Maken til fleskemagnet. Gjorde jo ikke noe annet enn å buffe klokken den gang jeg hadde U1.

Det er mye jeg ikke liker....

Rolex med lær/gator reim, Asiatiske klokker, Breitling, replica klokker, Omegas pin/link system på mange lenker... Er mye mye mye mer.. tro meg....!

WTF? nr 4

Det er mye jeg ikke liker....

Rolex med lær/gator reim, Asiatiske klokker, Breitling, replica klokker, Omegas pin/link system på mange lenker... Er mye mye mye mer.. tro meg....!

P9181546.jpg
????????????

EDIT: Glemte en liten :twisted:

Det er sikkert som å banne i kjerka, men jeg liker faktisk ikke vintage stål Rolex med plast glass og matte triste og deprimerte skiver.

I tillegg er det lenker og urkasser som mest minner meg om gamle slitte fiskebolle bokser! Herregud tenk å måtte kikke på det på håndleddet hele dagen ;)

AW:)

Det er vel ingen hemmelighet at jeg er enig med A.Warhol her?

Spikerstål passer best som spiker :p

Omega

Begynner pent og pyntelig med seamaster 300M til Omega:
1. Skjelettvisere er rett og slett en gedigen "turn off".
2. Bølgemønsteret på skiven stiller seg i samme kategori.

Kombinasjonen blir:
ffe304bd.jpg.orig.jpg

brrr.....