Ur dekorert med Kinesiske stjernetegn. Uansett hvor raffinert dette gjøres så blir det "råttent" :
Folk som kortslutter av at en klokke er quartz.
Skal det være kvarts må det være GS i min bok.
Jeg tar fint både Breitling og Cartier med quartzverk også.![]()
I kveld meldte jeg meg ut av KUKKERIET - denne gang for godt. Gud hjelpe meg for en patetisk samling av tapere med en komplett klovn som en såkalt «leder»?! - Denne figuren Stig Louis Paulsen er en selvutnevnt guru, som er fullstendig tilbakestående - hjelpes for et samlingsted for tullinger. Nei, at et slikt forum klarer å samle 60k følgere, er for meg komplett uforstålig og faktisk en vesentlig grunn til, for meg, fallende horologisk interesse. NEI!!!!! Jeg vil ikke identifiseres med sånne folk - som ser på seg selv som WIS.
Hææ.. ? måle høyden på pæra de? Ehhh.. javel?Jeg har ikke kjennskap til Klokkeriet, men å uttale seg på en slik måte du gjør er ikke veldig kledelig. Jeg har lest noen av dine poster, og mener oppriktig at du bør vurdere å måle høyden på pæra de.
Jeg har ikke kjennskap til Klokkeriet, men å uttale seg på en slik måte du gjør er ikke veldig kledelig. Jeg har lest noen av dine poster, og mener oppriktig at du bør vurdere å måle høyden på pæra de.