Hva mener du? Hvilket poeng?Daytona skal ikke ha dato. Da forsvinner jo hele poenget med klokka. Så enkelt og greit er det![]()
Hva mener du? Hvilket poeng?Daytona skal ikke ha dato. Da forsvinner jo hele poenget med klokka. Så enkelt og greit er det![]()
Hva mener du? Hvilket poeng?
Hva mener du? Hvilket poeng?
Le mans varer 24 timer, hvorfor vil du vite hvilken dag det er?
Sorry, kjøper det ikke. En skal være forferdelig lenge under vann for å trenge datofunksjon på en Submariner også. Submariner kom ut i nesten 20 år uten dato, og da den første (1680) kom med dato på slutten av 60-tallet var det helt sikkert masse purister og tradisjonalister som mente at dette var tull, en Sub skal jo ikke være med dato!Man skal kjøre j.... seint for at en datofunksjon skal være nyttig i forhold til å måle hastigheten din![]()
Jeg skjønner hva du mener krille, jeg tviler på at det er så mange som faktisk bruker stoppeklokken på Datonaen til mer enn matlaging...
Som du sier tror jeg også det ville blitt rotete med dato på en Daytona. Personlig synes jeg den er fin som den er, ikke for stor (Reidar) og med et klassisk og ubesudlet (for uten sebra utgavene) utseende. Den er rett og slett dritlekker akkurat sånn som den er idag.