Natoremhysteri

Denne tråden har gjort slik at jeg FIKK lyst på en grov nato på mitt sorte Monster.. Lei av gummi

Og det var...

002-11.jpg

Denne tråden har gjort slik at jeg FIKK lyst på en grov nato på mitt sorte Monster.. Lei av gummi

Ehh... *kremt*... *host*... Altså... Ehh... Blir sikkert fint :)

Og jeg som klarte å lese den originale meldingen helt bokstavelig. Nå som jayeff har forklart hva joakim egentlig mente må jeg bare legge til at akkurat dette ikke behøver bildedokumentasjon, ikke i det hele tatt :)

Neida neida. Du er ikke alene. For det første må jeg si meg enig i påstanden om at det er Rolex hysteri her på sonen. Det er en ren befrielse å se bildene til de individualistene som tør poste noe annet enn Rolex (og Omega ;) ).

Og når det gjelder Nato reimer så mener også jeg at det stort sett ser heslig ut. Men noen få ganger faller det heldig ut. Men så var det dette med å respektere andres smak da ;)

Frode.

Neida neida. Du er ikke alene. For det første må jeg si meg enig i påstanden om at det er Rolex hysteri her på sonen. Det er en ren befrielse å se bildene til de individualistene som tør poste noe annet enn Rolex (og Omega ;) ).

Og når det gjelder Nato reimer så mener også jeg at det stort sett ser heslig ut. Men noen få ganger faller det heldig ut. Men så var det dette med å respektere andres smak da ;)

Frode.

Kunne ikke vært mer enig, her på forumet så har jo omtrent alle en Rolex sub og en Omega seamaster eller speedmaster.. Blir like skuffa hver gang jeg ser utboksing av de klokkene! zzZZzz :)

Hmmmmmm, ja da kan jo kanskje du trå til med noe skikkelig spennede:confused::rolleyes:

Kunne ikke vært mer enig.. Vær nå heller takknemlig for de som tar seg tid til å poste og dele her inne. Er ingen som blir betalt for å tilfredsstille deg eller på annen måte jobber for å unngå at du blir skuffet av hva de pakker ut..

Kunne ikke vært mer enig, her på forumet så har jo omtrent alle en Rolex sub og en Omega seamaster eller speedmaster.. Blir like skuffa hver gang jeg ser utboksing av de klokkene! zzZZzz :)

For å unboxe en Seiko er så mye mer spennende? :D

Dine to siste unboxinger er en Seiko og en vintage Omega Seamaster.

Litt flaut å komme med slike kommentarer da? ;)