NATO-rem i butikk nær/i Oslo?

Medlem
3. juli 2010
Innlegg
400
Sted
Norge
Som det står i tittelen, noen som kjenner til om det er en fysisk butikk som selger NATO remmer i Oslo-området? (eller er det bare eBay som gjelder...)
 
Jeg tror de fleste ADene bestiller for deg. Tror også det er få som har nato-remmer liggende på lager. Men du kan prøve Protid på aker brygge. De kunne bestille det aller meste (inkl nato-rem) til min Maurice lacrox , både orginalt og uorginalt :).
 
En kjempebump av denne tråden. Har det dukket opp noen forhandlere som selger NATO-remmer i Oslo? Jeg forsøkte meg på Bjerke, og fikk tilbud om Omega-remmer til 1200kr -ish....
 
En kjempebump av denne tråden. Har det dukket opp noen forhandlere som selger NATO-remmer i Oslo? Jeg forsøkte meg på Bjerke, og fikk tilbud om Omega-remmer til 1200kr -ish....

Ikke som jeg vet om.

Tar dog kun 3-5 virkedager å få det i posten fra cheapestnatostraps.com.
 
For de "som bare må ha det i dag", så anbefales Soleim Ossur i Tordenskiolds gate 7. Kjøpte en 22mm NATO reim hos han for en måneds tid siden, - og det var ikke "ROC kvalitet" på den. Ellers så tiltredes Trulle75 sin bemerkning ;)
 
Takk for alle svar. I utgangspunktet hadde jeg en "må ha nato-rem nuh!" holdning, men ser at en bestilling fra sonen er like greit.