NATO giveaway...

B

Bears

Guest
Hei alle saman!
Då ingen ville kjøpa reimene, og eg ikkje har nytte av dei, så lagar eg til ein giveaway.
Det er 3 stykk 20mm NATO(kvit,svart,brun)og ei svart no-brand gummireim.

Alt du treng å gjere er å skriva ein dårlig vits, så er du med i trekninga.
Vinnar plukkast i kveld..

IMG_20160627_175557_zpsdcft7uip.jpg
IMG_20160627_175703_zps6ejcmiks.jpg


Om det er feil forum ber eg admin/mod om å flytta tråden:)
 
Ingen og Dum var på ferjetur. Plutselig falt Ingen i vannet, og Dum løp straks til kapteinen og sa:
– Kom fort, Ingen har falt i vannet!
– Hva, er du dum eller?
– Ja, sa Dum.
 
  • Liker
Reaksjoner: TomB og Bears
Vet du hvorfor de som bor ved siden av Niagarafossen har så stor panne og lang høyre øreflipp?


Fordi, hver morgen når de står opp så drar de seg i øret for å høre bedre "hva er det for en lyd", og svarer kjapt til seg selv "åhhh, Niagarafossen", mens de slår seg fortvilet i panna.

Finnes ingen dårligere vits:) Og jeg har virkelig lyst på de natoene:)
 
  • Liker
Reaksjoner: uret og Bears
Spurte min Nord Koreanske kompis om hvordan han hadde det om dagen. "Kan ikke klage" sa han..

Og for de med litt "eldre" humor enn meg, men du spurte jo om en dårlig vits:

"Jeg har ikke snakket med kona mi på over tre uker. Jeg vil ikke avbryte henne."

Jeg har også lyst på de reimene! :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Bears
Det var en ung gutt som ikke kom på skolen flere dager på rad. Lærerne ble litt nervøse da de ikke fikk tak i foreldrene, så de koblet inn politiet. Politiet ringte på hjemme hos gutten og døren ble åpnet.

Politiet: Hei, er faren din hjemme?
Gutten: nei jeg beklager. Han ble påkjørt av en traktor

Litt nedstemt gikk politiet derfra og tenkte familien nok hadde sitt og stri med i den prøvende tiden. Skolen ringte igjen noe senere, gutten var fremdeles ikke på skolen, så politiet stilte igjen opp på døren.

Politiet: Hei, er moren din hjemme?
Gutten: Nei, jeg beklager igjen. Hun ble påkjørt av en traktor.

Politiet skjønte at dette var en tragedie, så de forlot hjemmet igjen og tenkte at gutten skulle få sørge i fred. Litt senere ringte skolen til politiet igjen. Nå ble politiet noe oppgitt, og de ville en gang for alle få stilt på døren før svar.

Politiet: Hei, er bestefaren din hjemme?
Gutten: Nei. Han ble påkjørt av en traktor.
Politiet: Hva med din bestemor da?
Gutten: Nei hun ble påkjørt av en traktor.
Politiet: Din onkel da?
Gutten: Nei. Han ble også påkjørt av en traktor.
Politiet: Din tante da?
Gutten: Nei.. Hun ble påkjørt av en traktor.

Politiet ble nå helt fra seg. Var dette stakkars barnet helt alene i verden?

Politiet: Men om alle ble påkjørt av en traktor, hva gjør du her alene om dagene da?
Gutten: Jeg kjører traktor.




Og takk for meg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Jone og Bears
Siden temaet er NATO, tar jeg en liten vits om Jens Stoltenberg :D

En mann døde og kom til himmelen. Da han stod ved himmelporten, så han en svær vegg med klokker bak seg. Han spurte St. Peter:
– Hva er det med alle disse klokkene?
– Det er løgn-klokker, alle på jorden har en. Hver gang du lyver, vil viserne bevege seg. svarte St. Peter.
– Åå? sa mannen forundret.
– Hvem sin klokke er det? spurte han.
– Det der er Moder Teresa sin, svarte St. Peter. Viserne har ikke beveget seg, som forteller oss at hun aldri i sitt liv har løyet. fortsatte han.
– Wow, det er utrolig, sa mannen. Og hvilken er det sin, da? St. Peter svarte kjapt:
– Det der er Abraham Lincoln sin klokke. Viserne har beveget seg kun 2 ganger, som forteller oss at han har løyet 2 ganger i hele sitt liv. Mannen ser seg undrende rundt, og spør:
– Men hvor er Jens Stoltenberg sin klokke?
– Ah, den står på mitt kontor, jeg bruker den som takvifte.
 
Grattis @Genta ! PM meg adressa di:)

Screenshot_2016-07-01-19-26-16_zpsnruboop4_edit_1467396128637_zps5mvhupd4.jpeg

Takk for mange dårlige vitsar alle saman! Lykke til neste gang :)
 
Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: Genta