Bestilte et parnatoreimer fra webshopen i går, og jammen lå de ikke i posten i dag. Imponerende:p
Anstein Medlem 17. nov. 2010 Innlegg 52 Sted Oslo 1. feb. 2011 #1 Bestilte et parnatoreimer fra webshopen i går, og jammen lå de ikke i posten i dag. Imponerende
Frodo Medlem 18. sep. 2009 Innlegg 3.635 2. feb. 2011 #2 Samme her! Imponerende levering, juice! Forøvrig holdt kona på å le seg skakk når jeg viste den frem...
Samme her! Imponerende levering, juice! Forøvrig holdt kona på å le seg skakk når jeg viste den frem...
RELOX Medlem 30. okt. 2010 Innlegg 1.272 2. feb. 2011 #3 Jentearmbånd Frodo skrev: Samme her! Imponerende levering, juice! Forøvrig holdt kona på å le seg skakk når jeg viste den frem... Klikk for å utvide... Min mandighet fikk seg en knekk da min sønn på 5år spottet N-Natoen og lurte på om jeg hadde begynt med jentearmbånd.... Jeg får bære den til 17.mai og "girly nights" da...
Jentearmbånd Frodo skrev: Samme her! Imponerende levering, juice! Forøvrig holdt kona på å le seg skakk når jeg viste den frem... Klikk for å utvide... Min mandighet fikk seg en knekk da min sønn på 5år spottet N-Natoen og lurte på om jeg hadde begynt med jentearmbånd.... Jeg får bære den til 17.mai og "girly nights" da...