Når Rolex er ikke er mulig å oppdrive i butikk, hva gjør man videre?

Lurer på om Rolex er klare over hvor mye de hjelper konkurrentene sine med disse "forsyningsproblemene".

Nuff said!
F10E7D44-0057-4191-97BC-FEC3D1D1CF06.jpeg

• Liker
Reaksjoner: christoball
Vel jeg og Trådstarter har tatt utgangspunkt i klokker i det norske markedet og forholder oss til NOK ;)
Uansett er 4,28 gangern en brattere kurve.. Case closed :p

Og jeg vil si at 4.3 (oppgang Rolex) er en brattere kurve enn 4.28 som er på Speedmasteren?! ;)

Jeg så ikke denne, men jeg skal svare deg.
En Omega Speedy moon kostet i 1968 kr 884. Se bildebevis.
Med inflasjon er det 8832.

I dag koster dagens Speedy på Bjerke kr 77600.
Da kommer jeg til en 8,7 ganger så mye

Vis vedlegg 271480

Alt jeg sa med prisene i US$ og årene var riktig.
Den eneste feil jeg gjorde var 195$ for 1968 i stedet for 185$ for en Speedmaster Pro.

Du kan prøve å spinne det opp så mye du vil med den Norske Kronen (som er ingen referanse for et verdensmarked, våkn opp!) og den nåværende dyreste utgaven av Speedmaster Pro for å pumpe opp prisen (veldig smart... :ROFLMAO: ), blir jeg allikevel ikke feil på det jeg nevnte.
Husk at jeg sammenlignet Omega og Rolex fra 1972-1973 til 2020.
Da hva faen er poenget ditt ?

• Liker
Reaksjoner: Eternamaniac
Det er artig at alle gnåler om Rolex og absurditeter, når en haug av andre merker er langt mer absurde i dette markedet:
  • PP
  • AP
  • FPJ
Enkelte modeller her har jo fantasipriser og økning som overgår de mest elementære eksponensielle grafer. All tyting på Rolex er ganske utdatert. Løft blikket og faktasjekk FPJ, PP og AP - og da vil Rolexkurver og Omegakurver bli omtrent flate... ;)