Vil også anbefale deg å beholde den livet ut, uansett hvor lei du blir den og andre fristelser dukker opp.
+1. Angrer på at jeg solgte Speedmasteren selv om jeg ble lei av den.
Vil også anbefale deg å beholde den livet ut, uansett hvor lei du blir den og andre fristelser dukker opp.
Kjøp en sub hvis det er det du har ønske om og råd til, dette vil du nok ikke angre på. Har selv hatt en SeaDweller som beater i 32 år og denne blir aldri solgt, har flere sub og annet jeg bruker innimellom men denne vil henge på armen på gamlehjemmet hvis jeg er så heldig å lande der.Vil vel alltids ha noen andre klokker liggende - det har jeg planer om
Men tenker vel mer mot en klokke som kan brukes hver eneste dag gjennom et livsløp!
Og det - det er selve essensen i denne galskapensmile av når jeg ser ned på håndleddet![]()
Sub.
Det er studentklokka si det....
Vær obs på antall studiner som ender med å våkne opp på hybelen din.![]()
Hmmm.... SnodigAntall null i mitt tilfelle de to årene jeg har hatt min Submariner![]()
Antall null i mitt tilfelle de to årene jeg har hatt min Submariner
Da er spørsmålet igjen:
Er det akseptabelt å ha en Rolex klokke til en verdi av 50-60k før man allerede er blitt 25?
Vet at mange på min egen alder vil ha fordommer mot det - usikker på hvordan eldre ville sett på det
Er det akseptabelt å ha et hus til 5-6 millioner før man er blitt 25?
Tja.
Definisjonen av OT; Regnet ut at dersom jeg solgte leiligheten min i Oslo kunne jeg kjøpt meg en parkeringsplass i Monaco...Stor forskjell på et hus i Rygge Kommune til 5-6 mill, og en bolig i Oslo til 5-6 mill.
Definisjonen av OT; Regnet ut at dersom jeg solgte leiligheten min i Oslo kunne jeg kjøpt meg en parkeringsplass i Monaco...
Leiligheten er utleid på fulltid, bor selv i København. Har regnet på alternativ-kostnadeneRegner med at parkeringsplassen kunne generert en større cash lov enn leiligheten.
Lars Birger