Nå som jeg har blitt hekta, trenger jeg hjelp til å finne...

Medlem
19. mars 2012
Innlegg
553
Sted
Viken @svevern
Nå som jeg har blitt hekta på reimer (og det blir fler og fler) trenger jeg hjelp til å finne det ultimate stedet jeg kan oppbevare de.

Jeg er på jakt etter en mappe som kan oppbevare mer en 5 reimer (gjerne 10), gjerne i skinn og som man enkelt kan ta med seg på reise (så den må ikke ta for stor plass). Jeg har sett på Zeugma sin SAVARONA STRAP CASE. Men den er utsolgt.. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne andre alternativer? Jeg ønsker ikke noe i plast eller metall.
 
jeg har 2 som skal selges, men får ikke lagt de ut før om en uke dessverre,
er de som har ubåten foran, husker ikke helt hvem som lagde de på paneristi noen som husker hvem det var ? de var ganske sjeldne få tak i..
har en for 1 klokke,1reim og skrutrekker samt en stor for 10-12remmer og 2klokker.

jeg synes de på panatime er ekstremt dårlig finner jeg min skal du få den av meg bare betal frakt eller møtt meg i Oslo, vil ikke selge noe i en slik kvalitet videre..
 
jeg har 2 som skal selges, men får ikke lagt de ut før om en uke dessverre,
er de som har ubåten foran, husker ikke helt hvem som lagde de på paneristi noen som husker hvem det var ? de var ganske sjeldne få tak i..
har en for 1 klokke,1reim og skrutrekker samt en stor for 10-12remmer og 2klokker.

jeg synes de på panatime er ekstremt dårlig finner jeg min skal du få den av meg bare betal frakt eller møtt meg i Oslo, vil ikke selge noe i en slik kvalitet videre..

Jeg syntes den store vesken høres interessant ut (legg gjerne ut bilder eller send de til meg på en PM, så skal jeg ta en rask avgjørelse på det).