Mye lekkert hos Bjerke nå

Qwestern

Støttemedlem
Medlem
4. feb. 2016
Innlegg
4.544
Sted
Kongeriket Norge
Etter ankomst fra ferie måtte jeg innom Bjerke Karl Johan en tur for å se om det var noen nye Panerai klokker å klå på. Fant noen perler jeg skulle ønske jeg kunne tatt meg råd til nå.

3Hdu2M5.jpg

Panerai 1389 Sub med smalere kasse og lekker blå viser. Virket som at den bygger som en 44mm mer enn en 47mm Sub. Rålekker spør du meg :)

fOc0ydo.jpg

Panerai 653 Flyback. Aldri vært særlig fan av disse modellene, men denne traff meg midt i hjerterota. Lekker skive som ikke blir for rotete og bygger mindre syns jeg enn de andre Flybackmodellene.

8d41Snr.jpg

Panerai 1392. Tror dette blir min neste Panerai. Smal lekker sak med den nye Submerible reima i spreke farger. Oransje, blå, lys grønn og militær grønn så jeg idag. Ikke alle kommer til 42 og 44mm kassene, men alle kommer til 47mm modellene. Virkelig flotte sommerreimer om en syns den svarte blir for kjedelig. Den blå var helt rå og matchet viseren. Sikkert ikke helt tilfeldig ;)

Bjerke hadde mye annet snacks inne og, men det var disse tre som skilte seg ut for mitt vedkommende idag
 
Etter ankomst fra ferie måtte jeg innom Bjerke Karl Johan en tur for å se om det var noen nye Panerai klokker å klå på. Fant noen perler jeg skulle ønske jeg kunne tatt meg råd til nå.


fOc0ydo.jpg

Panerai 653 Flyback. Aldri vært særlig fan av disse modellene, men denne traff meg midt i hjerterota. Lekker skive som ikke blir for rotete og bygger mindre syns jeg enn de andre Flybackmodellene.


Bjerke hadde mye annet snacks inne og, men det var disse tre som skilte seg ut for mitt vedkommende idag

PAM653 er i aller høyeste grad et veldig spesielt ut, men uten noe særlig DNA.....IMHO
 
Jeg kan lette noen for en 111 eller liknende, om kjøpelysten på Bjerke skulle bli for stor :)

Bilder yter ikke den blå skiva rettferdighet. Den ser amazing ut.
 
Hva er listeprisen til Bjerke for 1389 og 1392? Den blå sekundviseren og lavere høyden på uret vokser på meg.