My box (oppdatert 28.okt 2014)

Imponerende veivalg du har tatt her må jeg si, og virkelig WIS-dom. Artig og følge utviklingen din, og takk for at du deler (og råbra bilder i tillegg ;) )

Ditt valg av klokker er med få unntak en demonstrasjon av veldig god smak. Men det som gjør denne tråden er de skamfete bildene. Bruker du fujifilmkameraet til alt eller har du en speilrefleks på lur?

Ditt valg av klokker er med få unntak en demonstrasjon av veldig god smak. Men det som gjør denne tråden er de skamfete bildene. Bruker du fujifilmkameraet til alt eller har du en speilrefleks på lur?

Hehe, jeg tror faktisk ikke jeg har tatt noen av disse bildene med Fuji-kameraet. Jeg hadde derimot ett speilrefleks som jeg nettopp solgte, som jeg har tatt endel av bildene her med. Men de fleste bildene I det siste er faktisk tatt med iphonen. (5s)
(Jeg har foressten solgt Fuji-kameraet og kjøpt meg en nyere versjon X-100s, etter at jeg solgte speilreflekset. Vil tro det blir det jeg skal bruke fremover)

Takk for alle kommentarer og likes btw!

• Liker
Reaksjoner: slobben
Herlig samling @r_inge. Flere av disse jeg kunne tenkt meg selv. Har du noen som utpeker seg som favoritter?

Redigert av en moderator: