Mulberry vesker?

Noen som vet hvordan prisene i oslo er vs mulberrys egen nettbutikk?
Sikret akkurat julegaven, medium dorset til 6500,-, lurer nesten på om butikken har bommet på prisen når jeg ser mulberry.com shipper til norge for 500 euro.
Kognitiv dissonans i praksis:)

@christopherr, jeg handlet nettopp selv. Prisen var lik nettbutikken + mva.

Redigert av en moderator:
Takk Thomas,

Andre som har liknende erfaringer ved butikken i oslo vs mulberry's egen nettbutikk?
Sammenlikner en prisen på medium dorset ink kost, frakt, mva og kurs på 8,3 er prisen i butikk fortsatt mer enn 1000kr høyer, ca20%.

Kjekt å vite for andre på julegaveshopping til den bedre halvdelen:)
Burde sjekket dette før turen til byen, ikke etterpå hehe.

Jeg er på jakt etter en sminkepung som damen ønsker seg om dagen, har sjekket på nett(netaporter) og der var den dyrere enn butikken i byen(ikke mulberry shop, men en som fører merket) skal dobbelt sjekke litt med nett osv før jeg går til innkjøp :cool:

Jeg har selv en bag herfra : Leydenandsons Det er top kvalitet på baggen, men du skal vite at de er utrolig tunge! Jeg bruker selv min aktivt, men må si jeg vurderer å kjøpe en lettere. Du kan utvilsomt ha denne baggen i 200år uten den er gått i oppløsning, så noe garanti trenger man ikke. Jeg tror egentlig de er veldig like Saddleback.

Baggene fra L&S fremstår mer slitte på nettbutikken enn slik du får dem, men denne finishen kommer etter et par dagers bruk.

@Salvesen

Ser den forrige posten vel egentlig skulle vært til runes :) Du nevner baggens størrelse som som noe positivt i forhold til bruk som håndbagasje. Jeg vil bare informere deg før du kjøper, at den baggen du linker til veier 8.3 Pound = 4Kg. Da har man plutselig en bag som opptar over halvparten av den tillatte baggasjevekten. Det kan være noe å tenke på. Det var verfall noe jeg ikke var klar over da jeg kjøpte min.

Min egen veier 5kg, og med en laptop, litt klær++ er man fort oppe på 10Kg. Det merkes på skulderen;)

@runes

@Salvesen - denne har jeg sett mye på, men ennå ikke bestilt. 100 års garanti, og en størrelse innenfor kravene til håndbagasje gjør den veldig interessant.

Shop Leather Duffel Bag | Overnight Bag | Saddleback Leather Co.

CLC-DF-LG-TB-PS-SLC01Br1C-1900.jpg