* Movember * - Tidssonens Movember lag

Status
Stengt for ytterligere svar.
50,- for i donasjon for hver øl ute på byen i kveld. Problemet blir å holde tellingen.

Da tror jeg jaggu jeg må droppe et par måltider... Skal bidra med det jeg kan som student hvertfall! Nå tror jeg snart jeg skal stikke til skogs og hogge litt ved og kaste litt gråstein. Så får vi se hva som titter frem under nesa. :cool:

4 pils ute endte kvelden på. 200,- i donasjon! Anbefaler alle å gjøre det samme i helgen :)

dag 1

7A8DF79E-2FE7-4256-9195-A443EE9CD752-1269-0000012528A45D13.jpg

å herre.. føler det nesten er flaut å spare med den mopedbarten min ;)

Er det bare jeg som ikke har fått med meg hva Movember er, og hva det skal være godt for?:confused:

Navnet er enkelt og greit Mo (slang for moustasch) + November

Saken er å få så mange menn som mulig å gro bart og hvis noen spør så er det for å få fokus på menns helse / prostatakreft ... men aller mest fordi det er gøy å ta ut bartedrømmen

..... sånn som Erik gjør forbilledlig over her. Stilig!

For de lett påvirkelige blant oss er det viktig når man fokuserer på bartevirksomhet at man holder trygg avstand til Badger & Blade og lignende sider for barberings-nerding. Jeg har allerede nesten (les: ikke) motstått fristelsen til å bestille et par ansiktshøvler av den mer farlige typen (double edge "safety" razor) og leter nå etter en god grevlingbørste.

Status
Stengt for ytterligere svar.