Motorsykler

På grus går det sjelden over 120 og man kan til og med skremme vannet av seg selv i gåhastighet bare terrenget er teknisk nok om man har brukt hele livet på asfalt. Håndledd, kragebein og ankler lever fremdeles farlig, men sannsynligheten for å bli truffet av en skjermkjører (som nok er min sannsynlige exit) er vesentlig mindre. Jeg har kjørt skadefritt i 35 år og rundt 1/3 av kloden i chinos og linskjorte, men innser nå at jeg har statistikken mot meg så nå prøver jeg å kjøre ATGATT.
 
Redigert:
Take care, @morini . Selv har jeg bare kjørt siden 2017 og tatt kragebein på Vålerbanen. Ting skjer jo alltid når du minst venter. I en sving ved hytten var det grus i en sving. Kun skadet siveveske på sykkel.

Jeg holder meg på asfalt, men innser at det å kjøre på grus er en egen kunst. Den har jeg dyp respekt for!

8- )
 
IMG_0350.JPG
Mann blir aldri for gammel for motorsykkel.


8- )
Heldigvis holder helsen enda, men noen langturer setter kroppen stopp for. Pensjonist er jeg og Jeg har kjørt mc siden gutt.

Hadde jeg solgt denne Husqvarna, ville jeg hatt en betingelse!
Krav om å få kjøpe den tilbake for samme pris ( inkl. justering for valutamarkedet) når Kongen snart ''vandrer videre'.
Tenk på verdien å eie Kongens mc
 
Ikke lenge igjen nå. I fjor dro jeg i gang en av de siste dagene i Mars. Kjørte til Ørje og rundt Bjørkelangen. Angret som faen på det da det var is på veien i høydedragene. Gikk bra heldigvis. Når starter det tror dere?


MC-messe i dag!
Når leg leverer Bolt'n til vinteropplag bestiller jeg henting 1 april. Da inngår det at blir det tørt før så passer det. Ca 1april er min hellige dato.


8- D