Mote- eller klokkemerke?

Jeg er vel enig og synes klokkene virker kjiipe, har ikke noen dyr klokke selv men den er over Daniel Wellington alikevel. Det er helt sykt hvor mye kroner denne karen har gjort av dette merket, synes ide og alt har vært bra men noen liker disse og det er for det meste ungdommer. De gamle liker andre ting. :)
Kan godt være enig i at DW appellerer til en litt yngre målgruppe, men jeg skjønner egentlig ikke helt hvorfor. De har et ekstremt enkelt og elegant design som egentlig veldig mange kan like uavhengig av alder. På mange måter en veldig fin klokke til dress. Men det som irriterer meg litt er at folk mer enn gladelig betaler en sinnsyk overpris for et billig quartz-verk, når det er så mye bedre der ute til samme pris eller til og med rimeligere. Uten å være alt for snobbete! :p
 
Jepp. Fordelen er at det er et litt større hint av mangfold på BI i klesveien, ettersom studentene ikke vil gå kledd som konfirmantene. Fortsatt bare et hint. ;)

Kanskje det er det som er løsningen på å presse Rolex-prisene ned.. Få flere ungdommer i tidlig tenårene til å bruke dem.
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro
Jepp. Fordelen er at det er et litt større hint av mangfold på BI i klesveien, ettersom studentene ikke vil gå kledd som konfirmantene. Fortsatt bare et hint. ;)

Kanskje det er det som er løsningen på å presse Rolex-prisene ned.. Få flere ungdommer i tidlig tenårene til å bruke dem.
Spørs om det blir like "kult" med Rolex for oss nerder da!