Første gangen jeg får med meg denne tråden, og dermed samlingen din!
Først og framst, gratulerer med ny klokke!
Vet ikke hvordan jeg skal beskrive hva jeg syntes om samlingen av mesterverk du har..
Så, som alle bergensere som ikke vet hva de skal si, så sier jeg alt for mye!
Om du fjerner Nautilusen (sorry, den er ikke for meg) så har du noe som er skremmende nært min drømmesamling..!
- Reversoen er en våt drøm og Grande GMT uten tvil våtest!
- Glashutten er klokken jeg ville hatt som en "generasjonsklokke". Jeg ELSKER stylingen... Og dekorasjonen på urverket.... gud så deilig..! Gleder meg til første gangen jeg får håndtert en slik en...
- AP RO endret bransjen. Den er historisk og rett og slett kul!
- Resten? Vel.. Du har sett hva andre har sagt.. Du har virkelig klart å plukke det beste fra flere produsenter!
Denne tråden har nettopp motivert en student til å lese enda litt hardere!
En dag..... En vakker dag!
Tusen takk for titten!
Takk for veldig hyggelige ord, rousp!
Jeg har selv studert i Bergen, og kjenner godt kulturen i området mht "å prate"....
Så frykt ikke - i denne spalten tåles uansett veldig godt innspill også med de mer utfyllende kommentarer.
Kjekt å høre at samlingen faller i smak.
Innretningen ligger på en måte fast, dog med en og annen justering innimellom. Og justeringer blir nok å skje i fremtiden også, men det er jo det som er det morsomme med denne lidenskapelige og stimulerende hobbyen; - å etterhvert oppdage ur og manufakturer man ellers ikke dvelet spesielt ved.
Kanskje blir du til og med selv å nyte en PP Nautilus også en vakker dag - jeg var nemlig selv "der" lenge, hvor du er i dag mht den.