Moore's samling

Takk for at du deler denne fantastisk flotte samlingen med oss.
Her var det mange ur jeg kunne tenkt meg!

Ser at begge mine IWC favoritter er representert. Positivt. :D

Dette er stilrent - flott samlimg du har Moore

Stor takk, 1963!
Men, min lille selvkritikk på samlingen er at det mangler et ur eller to med hvit skive, men det jobbes med den saken....;)

(Kjøp av Glashutte Original PanoMaticVenue ordnet den saken - jfr. oppdatering 25.02.10)

Har brukt litt tid på å drømme i denne posten i dag... Fantastisk flott samling, takk for at du tar deg tid til en presentasjon :) :)

Jeg takker så mye, krille!
Hyggelig at samlingen er til inspirasjon og at den kan gi litt klokkeglede i hverdagen. :D

Når den først er lagt ut blir det så mye lettere å oppdatere den også, etterhvert som preferansene endrer seg (som de kanskje - men bare kanskje) - vil gjøre......

Oppdatering etter litt refleksjon:
Preferansene vil ikke endre seg.
Men oppdatering vil komme. ;)

Takk for at du deler denne fantastisk flotte samlingen med oss.
Her var det mange ur jeg kunne tenkt meg!

Ser at begge mine IWC favoritter er representert. Positivt. :D

Thanks, Stian D!
Fikk nok litt for mange "utfordringer/oppfordringer" til at det ikke var noen vei utenom å dele den, så her var det bare å få system på sakene....;)

IWC er av mine favoritter også.
Spesielt Portuguese-serien mener jeg fremstår som noe av deres "finest hours" i produksjonslinjen. Får håpe det kommer noe mer snadder langs den retningen også i fremtiden. :p

En fantastisk flott og som anhostma sier, balansert samling!:)
Eneste du mangler er vel en skikkelig beater du kan ta med i krigen eller andre aktiviteter som med stor sannsynlighet kan ende med ødelagt klokke? Den er kanskje litt vulgær for din samling, men mitt forslag er Seiko Monster:D

En fantastisk flott og som anhostma sier, balansert samling!:)
Eneste du mangler er vel en skikkelig beater du kan ta med i krigen eller andre aktiviteter som med stor sannsynlighet kan ende med ødelagt klokke? Den er kanskje litt vulgær for din samling, men mitt forslag er Seiko Monster:D

Det takkes, topale!:p
Bra råd, for jeg skjønner tanken om denne "beater'n" som kunne tatt et kamikaze-oppdrag om nødvendig. Regelen så langt har vært å ikke bruke klokke når det skjer aktiviteter de ikke bør utsettes for. Og Seiko Monster - tøffe som de er - registrerer jeg hyppig her ute, så hvem vet...:confused:

Jeg kan bare tiltre lovordene andre har kommet med. Jeg har sjelden sett en mer kyndig sammensatt, velbalansert og imponerende samling praktstykker.

Har jo allerede lovprist samlingen her - men savner et bilde.. Der de alle står og godgjør seg i Kadloo-winderen din :D

Jeg kan bare tiltre lovordene andre har kommet med. Jeg har sjelden sett en mer kyndig sammensatt, velbalansert og imponerende samling praktstykker.

Tusen takk, Hopalong!
Veldig hyggelig å høre. Det er jo så jeg begynner å tro på det selv.:D
Det er veldig moro å registrere smaken er så lik, og de gode kommentarer på valg av ur. La meg gi deg samme tilbakemelding, for både dine ur og dine kunnskaper om disse som du har i ditt eget galleri, er virkelig vakkert å beskue og usedvanlig interessant å lese.

For egen del er jeg litt bekymret for hvilke konsekvenser det får at min winder har plass til 12 ur. Jeg ser nemlig med "gru" frem til den dag at en eller annen "må ut"....:(

Har jo allerede lovprist samlingen her - men savner et bilde.. Der de alle står og godgjør seg i Kadloo-winderen din :D

Takk igjen, HenrikTA!
Akkurat den oppfordringen kan det hende jeg tar deg på ordet på. Tanken har slått meg, dog uten at jeg helt vet om slik "flashing" er helt stuerent....:confused:

Jeg får se hva kameraet tillater, så skal vi ikke se bort ifra at det kan komme et supplerende samlebilde. Eventuelt andre varianter av samlebilder.
;)

For egen del er jeg litt bekymret for hvilke konsekvenser det får at min winder har plass til 12 ur. Jeg ser nemlig med "gru" frem til den dag at en eller annen "må ut"....:(

Den er lett. Det er winderen som må ut, også kan du få deg et sånt skap:

bubenzrweg-solitaire-deluxe.jpg

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Ikke bare stuerent, jeg vil påstå at flashing oppmuntres :D

Slick, real slick, Anders....
Ja, hvorfor ble jeg ikke overrasket over akkurat det svaret, mon tro....:D

Anyways; - point taken.
Jeg skrider til verket. Eller winder'n rettere sagt. Så vær beredt, galleriet blir supplert etterhvert. ;)