Jeg tar en wild guess på noe fra jules audemars serien til ap![]()
Må si jeg venter og er spent nå.Snakker vi "rouge chocolate" ?
Fra mobilen
None taken ...Been there - done that, ja...
Og med norsk kundesenter i Sverige sier det seg kanskje selv hvilken prøvelse dette er.
(No offence, adamskater....)
Av en eller annen grunn fikk jeg i går kveld for meg at du venter en RG SkyDweller.
None taken ...
Norsk kundesenter i Sverige, hmm hmm.
ALLE kundesenter i Sverige?
Sjöö Sandström, at det skal være så lett dette. (NOT!)
Blancpain har vel en ad i Sverige...
Fantastisk klokke, gratulerer!
Intet ont om Mikkes gjetteevne men du bør nok ikke ta allt som påstås som sannheter hva gjelder trådstarters neste ur som sannheter i denne tråden, men heller interesse som grenser mot barnslig juleaftensglede når det flagges om nytt på vei inn.
Her er den
![]()
Fantastisk klokke, gratulerer!
Intet ont om Mikkes gjetteevne men du bør nok ikke ta allt som påstås som sannheter hva gjelder trådstarters neste ur som sannheter i denne tråden, men heller interesse som grenser mot barnslig juleaftensglede når det flagges om nytt på vei inn.
Ah godt poeng, jeg var nok litt kjapp i avtrekkeren her![]()
Nope, my friend!
Etter mitt ringe skjønn har jeg allerede den peneste world-timer produsert, så den PP'n der blir aldri en issue for meg...
That said; - med tanke på nivået i alle forslag som er kommet opp, vil jeg nok slite med å oppfylle noen forventninger. Om jeg legger "spektakulær-faktoren" til grunn.
Uret er uansett spesielt nok, og meget etterlengtet - helt siden jeg erkjente at en slik versjon av arten (fortsatt) skulle inn i samlingen.
Det er enkelt og klassisk. Det er en sjelden modell. Og det har en utsøkt "innpakning"....
Interessant.
Resonnementet imponerer meg ikke så rent lite, runes.
Bortsett fra at jeg nok ikke vurderer en Tourbillon som en helt "basic" komplikasjon, og et "enkelt" ur...
Edit:
Men ellers, som sagt, good guess....![]()
Det er enkelt og klassisk. Det er en sjelden modell. Og det har en utsøkt "innpakning"....
Aaaah. Calatrava
(Selvsagt kun fordi du har lyttet til Archie`s luxury blog)