Nydelige bilder og zenith!
Synes du skal lage en foto oppskrift på hvordan man tar slike flotte bilder av godsakene!
Hvilket kamera + objektiv er det du bruker?
Leica??
Synes du skal lage en foto oppskrift på hvordan man tar slike flotte bilder av godsakene!
Hvilket kamera + objektiv er det du bruker?
Takk for titten Moore!
Du tar noen fantastisk flotte bilder av et ur som er en ren nytelse for øye!
Dette kan bare kalles et kunstverk!![]()
Hvilket kamera + objektiv er det du bruker? Evt om du bruker noe " mini-studio " ?
Leica??
Gjetter på Nikon D3100![]()
Utstyret kan maks ta en brøkdel av æren for bildene. Det handler om å forstå lys, som igjen handler om en god del eksperimentering (eller evt stort talent)
Og selvsagt en del annet, som komposisjon, balansere eksponering og kontrast osv... men igjen, ikke utstyret (så lenge det er over et minimum av kvalitet)
Nok en gang, de bildene av Zenithen er bare nydelige!
Gleder meg skikkelig til å se hva du har på vei inn nå.![]()
Takk så mye, bean!
Hyggelig samlingen faller i smak. Ord og bilder tar jeg ansvar for, - men ikke misbruk av "company-time"....
Går alt etter planen, så er det forhåpentligvis en supplering på plass i løpet av neste uke.
Stay tuned!
Hvor blir det av denne suppleringen mon tro?![]()
hehe, ja, kan tenke meg det!Det er vel slik som man sier at "den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves".
Det er å håpe på det, ja.
Siden det ligger en god del "k"s i potten i denne anskaffelsen -
Den er kanskje litt vulgær for din samling, men mitt forslag er Seiko Monster![]()