- Medlem
- 23. mars 2011
Sukk* Det der er et motiv som lett kan bli rammet inn. Du er flink til å finne fine detaljer, men klokken består jo også av kun fine detaljer
God fotograf.
Den takker jeg for, PerØ!
Og forøvrig en god idè med tanke på litt upscale innramming. Hadde gjort seg på kontoret.
Zenith Grande Chronomaster GT er ett alternativ jeg nyter like mye på hånden som på bilder. El Primero-urverk. Og detaljer egnet for "plakat-format"....
![]()
Kunst.
Godt for hjertet og sjelen.
Sukk* Det der er et motiv som lett kan bli rammet inn. Du er flink til å finne fine detaljer, men klokken består jo også av kun fine detaljer![]()
God fotograf.
1. IWC Portugese 7 Days
2. PP Nautilus
3. IWC Portugese chrono?
![]()
Og jeg kødder ikke! Se for deg de makro-bildene (på god gammeldags negativ sh-film med ISO100) etter en deilig runde i mørkerom (med en god Amarone må vite), på skikkelig papir med korrekt kontrast (tør jeg foreslå grad 3)....cirka en sipp rødvin i eksponeringstid, og et vers av Steely Dan på stereoen, kjapp tur i stopp og fix...en sipp rødvin, og rett i klesklypa .....mmmm....en sipp rødvin.... Ut av mørkerom, håndvask og et bedent blikk til en bedre halvdel om en kosestund mens positivene tørker..... jaaaaaaa- kan leve med det, eller hur?
Med andre ord: Eksponer på skikkelig film og skaff deg tilgang på et mørkerom! Du kan gjøre gode slanter på dette Moore!!! I want .....ehhhh....moooore?![]()
He he, mimre mimre. Jeg ble nesten litt forbanna når jeg ikke kunne gå i mørkerommet lenger. Vel, jeg kunne jo gjøre det hvis jeg ville, men det ville bli meningsløst når det er så mye raskere og enklere å gjøre det digitalt. Men jeg savner virkelig den lange prosessen, vinen, det røde lyset, lukten av kjemikalier (høres ut som et tvilsomt sted). Jeg føler det vi driver med nå er "juks", men jeg må vel slutte å se meg tilbake.
Som alltid Moore, lekre bilder!
Rolex Red Submariner har vært hyggelig selskap gjennom dagen.
Stadig like vanskelig å legge bort.
![]()
Moore; det er bare å si i fra om du ønsker å holde i gang urverket i din Nautilus el AP RO Dual time mens du bærer dette flotte smykket av en Rolex
Ps. Freshe bilder!
Den er helt nydelig, Moore.
Selv om alle urene i samlingen din er det ypperste man kan eie, kjenner jeg at hjertet banker litt ekstra når jeg ser redsuben.
Min vintage sub har ligget lenge hos urmakeren nå. Alt for lenge...
Det er fantastisk hvordan ur med patos vekker så sterke følelser hos en.