Like fornøyelig hver gang du presenterer et nytt ur, egentlig uavhengig av uret. Som flere har vært inne på allerede, du fører en utsøkt penn, sammen med lekre bilder blir resultatet meget lesverdig. Gleder meg allerede stort til neste oppdatering.
Gratulerer med flott ur.
Takker deg for de ordene, @westmouth!
Hyggelig det faller i smak.
Kan dog ikke love noen ny oppdatering med det første. (Men det har jeg vel sagt før....)
Grattis med en flott Panerai!
Lekkert presentert som alltid![]()
Stor takk, @Mysil!
Der kom Paneraien, jaGratulerer så mye med en riktig så flott Radiomir @Moore
Du har jo lekt lenge med tanken om å inkludere en Radiomir, og har vel hatt en relativt het flørt med en nær venninne også. Så, når tiden nå var inne for å gjøre et mer forpliktende fremstøt, så er jo 337 et utsøkt valg. Smekre linjer, inhouse og litt bevegelse på skiva... som jeg også liker
Takk for nok en flott presentasjon, såvel tekstlig som billedlig. Gjør stas på henne og nyt tilværelsen!
Thanks, @Dr. Fiddy!
Det er straks klart for en ukes honeymoon med Henne til helgen, så vi vil få rikelig tid til å bli kjent med hverandre.
Kan vel ikke love jeg gifter meg med henne, men intet utelukkes. Det skal ihvertfall bli rimelig morsomt den tiden vi har sammen.
Bare å istemme; herlig tekst og nydelige bilder. Gratulerer! Begge klokkene var veldig lekre, ikke minst GPen.
Jeg takker så mye, @Hvalrossen!
Noe ulike modeller, Officine Panerai og Girard-Perregaux, som kompletterer hverandre godt. Og samlingen som sådan.
Det var et poeng å gå for ur fra manufakturer jeg ikke hadde, samtidig som jeg likte tanken på noe annet enn de typisk runde kassene.
Det falt helt naturlig å gå for disse to.
Redigert av en moderator: